Vacanta in Gibraltar cu masina pe cont propriu
VACANŢE EXOTICE

Din vacanta de anul acesta am decis sa va povestesc experienta noastra din Gibraltar. Toata vacanta a fost sub forma unui circuit cu masina pe cont propriu, construit inspre si dinspre Gibraltar. De unde pana unde Gibraltar o sa ma intrebati Smile.  Am vazut poze pe net. Ce ni s-a parut foarte tare cand am ales locatia a fost ca aeroportul trece prin mijlocul orasului, lucru neobisnuit si nemaivazut de noi. La aceasta mai adaugam si o poza cu niste macaci (suntem iubitori de animale) care umbla nestingheriti pe stanca si gata: acolo vrem sa mergem. Gibraltarul este teritoriu englezesc, spaniolii si englezii disputandu-si-l de-a lungul istoriei.

Israel, un loc foarte special pentru mine

Locul despre care va voi povesti este un loc foarte special pentru mine si ma bucur ca am ajuns sa il vizitez. Acesta este Israelul - Tara Sfanta sau Canaan cum este si denumit in Biblie.
Printre orasele pe care le-am vizitat cat am stat acolo se numara si Nazaret, Betleem, Tel Aviv, Haifa, Negev(Arad), Eilat si Samaria.

Un alt lucru care m-a impresionat in aceasta tara a fost Marea Moarta.
Numele este foarte potrivit pentru ca nici o vietate nu poate supravietui in aceste ape, datorita faptului ca fundul sau geologic este bogat in minerale cum ar fi sulful, iodina sau potasiul. Este de 7 ori mai densa decat apa marii si are un continut de sare de 25%. Malul de pe fundul Marii Moarte are proprietati medicinale si e destul de eficient in vindecarea bolilor de piele. In partea de Sud a Marii Moarte, ies din apa adevarate coloane de sare.

O vacanta plina de distractie in Hurghada, Egipt
VACANŢE EXOTICE

Cu o usoara strangere de inima am decis sa vad dupa mult timp Egiptul, aceasta tara cu atat de multa istorie in urma, cu atatea mistere si... cu celebrele piramide. Piramide pe care din pacate nu am ajuns sa le vad. Poate la anul...

Daca stai si te gandesti ca Hurghada a fost un sat de pescari pe malul Marii Rosii si vezi cam ce s-a putut realiza in prezent prin multa munca si vointa... iti dai seama cat de mic poti sa fii. Intre intinderi nesfarsite de nisip, apare cate un resort desprins parca din filmele cu James Bond- extrem de multa vegetatie luxurianta,metal si sticle si culmea... extrem de multa apa! Am avut privilegiul pot spune, sa stau la Makadi Saraya Resort (Makadi fiind o zona mai exclusivista din ce ne spuneau gazdele noastre de la hotel), un hotel de 5*.

Excursia mea de vis a fost o croaziera in Marea Caraibelor
VACANŢE EXOTICE

Excursia mea de vis a fost o croaziera in Marea Caraibelor. Am avut sansa sa vizitez cate putin din fiecare loc unde a ancorat nava. Prima oprire a fost in Cartagena Columbia unde am avut o zi la dispozitie sa vizitez ce imi doresc. Aici m-a impresionat minirezervatia naturala amenajata in port cu papagali si pasari flamingo.

A doua oprire a vasului a fost in Bonaire ,o insula ce apartine de Antilele Olandeze. Aici m-am indragostit de tot ce am vazut si pentru mine Bonaire e cel mai frumos loc vazut pana acum. M-a impresionat aici tot,de la oameni , plaje intinse, locuri salbatice, pasari exotice, bariera de corali. Bonaire e un mic paradis si sper sa mai am ocazia sa ajung acolo.

Japonia, o tara extraordinara cu oameni de exceptie
VACANŢE EXOTICE

Pentru mine, Japonia este o tara extraordinara cu oameni de exceptie bine educati si zambitori. M-a impresionat in primul rand cultura lor dar si numeroasele obiective turistice.

In special capitala Tokyo unde noaptea este minunat, provincia Urayasu unde se gaseste si Disney Tokyo Resort, Chiba care este zona montana, Oceanul Pacific unde a fost de neuitat, diverse sarmatori matsuri, mi-a placut absolut tot dar mai ales amabilitatea oamenilor.

Insula Bali,un loc in care m-as intoarce oricand
VACANŢE EXOTICE

Eu as vrea sa va povestesc despre insula Bali, pe care am vizitat-o in aceasta vara impreuna cu sotul meu in cadrul unui concediu care a mai cuprins si Malaezia si Singapore. Poate va intrebati de ce am ales Bali din cele trei. Ei bine, pentru ca am simtit ca acesta este "locul meu", un loc in care m-as intoarce oricand, fara a risca sa ma plictisesc.

Sunt foarte multe lucruri care m-au impresionat in Bali, printre care as aminti terasele de orez de un verde ireal, oamenii care, desi saraci, sunt foarte ospitalieri si zambitori, mancarurile delicioase, dar mai ales apusul de soare de la templul Tanah Lot. Ei bine, as indrazni sa spun ca o data ce ai vazut apusul de la Tanah Lot, toate apusurile ti se vor parea banale. Inca sper sa ma insel.

Am fost in Israel si am vizitat orasele Ierusalim si Bethleem
VACANŢE EXOTICE

Am fost in Israel si am vizitat orasele Ierusalim si Bethleem. M-a impresionat cel mai mult mormantul Domnlui Isus Hristos din Ierusalim. M-a uimit si Marea Moarta care este unica in lume, fiind ceea mai sarata mare.

Zidul plangeri este iar un loc minuntat si care merita vizitat acolo intalnesti tot felul de oameni de diferite credinte si se spune ca trebuie sa iti lasi dorintele acolo in zid si acestea se vor indeplini. Orasul Ierusalim este un oras plin de o incarcatora spirituala aparte care lasa o amprenta spirutala asupra persoanei care il viziteaza.

21 de poze cu Kenya incredibilă - galerie foto
VACANŢE EXOTICE

Dacă vrei să te rupi de realitate şi să descoperi cu adevărat frumuseţile sălbăticiei este simplu: Kenya! Vei descoperi o lume complet diferită, care trebuie luată ca atare. Aici trăiesc numeroase triburi abia atinse de civilizaţie. Parcul Naţional SamburuLacul Turkana sau Parcul Naţional Marsabit sunt numai câteva din principalele atracţii turistice.

Dar nu vreau să mă crezi pe cuvânt Tongue Out De aceea am ales 21 de poze superbe cu Kenya, aşa cum ai putea să o admiri într-un concediu!

O destinaţie pe ecranul tău : Cascada Ban Gioc din Vietnam
VACANŢE EXOTICE

În fiecare săptămână îţi aducem poze deosebite din diferite locuri frumoase direct pe ecranul tău. Acum a venit rândul pentru Cascada Ban Gioc din Vietnam.

Ban Gioc este o cascadă în trei straturi, înaltă de 53 metri şi largă de 300 metri şi poate fi auzită de la câţiva kilometri distanţă. Este situată la graniţa dintre China şi Vietnam, iar cel mai frumos drum de acces până la ea este pe jos, din localitatea Cao Bang, printre plantaţiile de orez din zonă.