Vaduz - orașul de basm

Vaduz este capitala principatului Liechtenstein şi unul dintre cele mai mici oraşe din Europa. Deşi nu am fost decât în trecere, în drumul nostru spre Franţa, m-am îndrăgostit de acest oraş deoarece pentru prima dată am înţeles ce vrea să spună expresia Esenţele tari se ţin în sticluţe mici.

Am ajuns în Vaduz cu autocarul, împreună cu prietenii şi colegii mei, venind din Austria. Odată ce am trecut graniţa parcă am simţit că intrăm într-un tărâm de basm, cu regi, regine, prinţi, prinţese şi cu toţii eram invitaţi la bal. Primul obiectiv care iţi atrage atenţia este Castelul Vaduz.

Pentru că Vaduz este mai mult pietonal, şoferul a parcat autocarul la intrarea în oraş, iar mai departe ne-am continuat plimbarea pe jos.

Vaduz

Prima impresie în Vaduz

Nu am avut timp foarte mult pentru a vizita toate obiectivele turistice, însă ghidul, care ne-a însoţit, a menţionat la un momet dat că toate acestea se află pe o singură stradă, cu excepţia Castelului Vaduz care patronează peste oraş şi îl ocroteşte de pe un deal.

Daca eşti atent, poţi observa interesul întregului oraş pentru timbre. Vaduz este atât de îndrăgostit de acestea, încât chiar şi pe jos pot fi observate timbre uriaşe.

Strada Vaduz

Am fi vrut să ne bucurăm şi de castel şi să urcăm până la el, însă nu am mai avut timp.

Dacă sunteţi norocoşi puteţi vizita oraşul cu trenuleţul. Din păcate, având în vedere că am ajuns aici la o oră înaintată (ora 16), nu ne-am putut bucura de această plăcere, însă mi-ar fi plăcut foarte mult să experimentăm şi acest lucru.

Noi am fi stat în acest mic colţ de basm pentru o veşnicie, însă trebuia să plecăm la drum, căci Franţa ne aştepta.

Trenulet Vaduz

Fii primul care citește despre locurile minunate pe care le-am vizitat, află idei noi de destinații bune de descoperit și bucură-te de sfaturile noastre despre cum să ai o vacanță reușită! Activează-ți notificările noastre și vei primi câte un mesaj de fiecare dată când avem o nouă poveste. Rapid, simplu și foarte eficient!

Sistemul de notificări funcționează doar cu browserele Chrome, Firefox și Safari.