Prima mea destinatie greceasca: insula Thassos
CONCEDIU LA MARE

In vremuri imemoriale Zeus, sefu’ zeilor, calca in strachini mai mult decat oricare subaltern. Cum inventivitatea nu-i ducea lipsa subterfugiile erau care mai de care. La un moment dat ii picase cu tron Europa, fiica regelui Agenor. Pentru mandra cu nume de continent s-a transformat in taur si a dus-o in Creta. Banui ca avea si un cercel in bot si un trandafir dupa ureche ca altfel nu vad motiv pentru care sa te lasi asa usor. Tata lu' Europa suparat fiind si a trimis fiii sa o caute, cu ordin sa nu se intoarca fara usurateca. Unul din ei, pe nume Thassos, a ajuns pe o insula care l-a incantat nespus. Cum nu se putea intoarce acasa la parinte cu mana goala dar mai ales pentru ca locul era minunat a ales sa se stabileasca acolo.

Coasta de Azur intre opulenta si autenticitate

Considerata o destinatie luxoasa si exclusivista, Coasta de Azur este regiunea de coasta a Frantei la Marea Mediterana, un sir de orase si sate pitoresti, toate avand tarmul scaldat de ape limpezi si azurii, in care am hotarat sa inot in aceasta primavara... Nu singura, caci orice drum e mai frumos atunci cand esti insotit de oameni dragi, ci alaturi de 2 fete cucuiete, colegele mele de grupa cu care am adunat o multime de amintiri in cei 6 ani de facultate. Bugetul a fost la randul sau studentesc, asa ca veti vedea ca Riviera Franceza nu e rezervata milionarilor din intreaga lume.

Cand vezi marea in Croatia este dragoste la prima vedere
CONCEDIU LA MARE

As vrea ca, prin aceste randuri sa ma intorc in timp, la acele frumoase zile de vacant pe care le-am petrecut vara trecuta in Croatia. Si bine ar fi sa mergeti si voi, macar cu gandul, alaturi de mine pentru ca veti fi fascinati de ceea ce veti afla.

De ce sa calatoresti ore intregi cu avionul cand Croatia este atat de aproape? Cand vezi marea in Croatia este “dragoste la prima vedere”. Nu este ceva mai frumos si nu m-am putut abtine de la gandul de a avea un coltisor din acest paradis numai pentru mine.

Vara asta am fost in vacanta la Sunny Beach in Bulgaria
CONCEDIU LA MARE

Vara asta am fost in vacanta la Sunny Beach in Bulgaria! Cand am ajuns, ne-am simtit ca in Rai. Majoritatea hotelurilor aveau piscina cu sezlonguri, bar si restaurant propriu! Noi am plecat cu mentalitatea impusa de mass media, ca bulgarii sunt hoti, ca se fura masini si e mizerie! Sincer o parere total eronata, pe care ne-am schimbat-o intr-un mod uimitor! Cand am plecat am iesit din tara pe la Vama Veche, si ce am vazut cat am mers pe langa staiuniile romanesti a fost: mizerie, aglomeratie, manele la maxim, seminte, o imagine care te lasa scarbit!

Zile minunate in Franta, pe Coasta de Azur

La inceputul verii am petrecut doua zile minunate in Franta, pe Coasta de Azur, unde am vizitat Monaco, Nisa si Cannes impreuna cu prietenul meu. Fiindca locuiesc deocamdata in Torino, Italia, am facut doar 3 ore cu masina. De pe Riviera Franceza,cel mai mult mi-a placut Nisa,un oras superb, despre care am ales sa va povestesc.

Aflat intre Alpii Maritimi care erau amenintatori cand am ajuns,acoperiti de nori negri de ploaie si Marea Mediterana, stralucind in lumina soarelui acest loc m-a fascinat imediat si iremediabil. Modern, cu magazine de lux, plin cu statui, cladiri vechi si noi, palmieri si plante mediteraneene si, nu in ultimul rand, situat la malul marii, Nisa este orasul in care as putea locui definitiv.

Daca doresti o vacanta relaxanta cu mare atunci alege Albena
CONCEDIU LA MARE

Daca iti doresti o vacanta agitata, cu multe obiective turistice, muzee, castele sau orice altceva iti poate culturaliza concediul, atunci cu siguranta Albena nu este destinatia cea mai potrivita pentru tine.

In schimb, daca ceea ce cauti este o vacanta relaxanta cu mare, soare si nisip fin la un pret foarte bun in raport cu o buna calitate a serviciilor, atunci clar Albena este ceea ce cauti.

Concediu in statiunea Paleokastritsa din Corfu
CONCEDIU LA MARE

Nu pot decăt să spun că această micuţă statiune mi-a tăiat rasuflarea de la intrare munţii plini de vegetaţie pe dreapta şoselei iar pe stânga marea de culoare turcoaz. Vreti mai mult? Golfuletele cu apă cristalină,cu noanţe de la albastru cerneală la turcoaz m-au tulburat in sensul pozitiv normal ca as putea sa zic că mi-aş dori o casuta mica doar cu utilităţi nu cer mai mult , acolo,pe mal.

O vacanta in frumoasa insula Rhodos din Grecia

Batuta de vanturi puternice dinspre vest si valurile marii Egee, iar dinspre est de Mediterana si un soare nemilos, Rhodos este una dintre cele mai indepartate insule ale Greciei, aflata undeva in buza Turciei, dar poate tocmai din acest motiv si una dintre cele mai interesante.

Insula Rhodos, cea mai mare dintre cele 12 insule Dodecaneze de pe partea de est a Marii Egee, este si cea mai populara. Orasul medieval, care a fost bine conservat, se afla in partea de nord a insulei si poata acelasi nume. Totodata, insula se mandreste cu importante hoteluri si resorturi. Rhodos satisface cu brio interesele diverse ale turistilor care variaza de la plaje, baruri, pana la situri antice.

O vacanta perfecta la mare si soare in Moraitika, insula Corfu
CONCEDIU LA MARE

Destinatia despre care va voi povesti se afla in Insula Corfu din Grecia si se numeste Moraitika. Moraitika este o statiune micuta, chiar foarte micuta, asezata pe o zona cu dealuri, acoperite in special cu maslini, o localitate prin care, daca mergi cu masina, nu ti-ai putea da seama ca ascunde locuri demne de a fi trecute pe harta turistica a unui impatimit de plaja, soare si relaxare totala.