Bran și Festivalul "Răvășitul oilor"
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Anul trecut pe 27 și 28 septembrie am fost împreună cu iubitul meu și câțiva prieteni la Festivalul "Răvășitul oilor" de la Bran. A fost o excursie în urma căreia am rămas cu o impresie plăcută, drept pentru care sunt convinsă că mă voi mai întoarce cândva la Bran în această perioadă a festivalului organizat an de an în septembrie.

Toscana - o regiune mirifică
BUSOLA CĂLĂTORULUI

De aproape 4 ani, în fiecare vară merg în concediu cu familia în Toscana Italia. Am locuit într-un sat turistic Rosignano Maritimo, dar am vizitat oraşe precum: Volterra, San Gimigniano, Cecina, Pisa.

O frumoasă zi de concediu munţii în Neamţului
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Proaspăt întors din Orientali nu puteam rata invitaţia lui Horia la o tură pe Valea Doftanei zis şi făcut.

Zante Town – Veneția din Zakynthos
CONCEDIU LA MARE

Septembrie, luni! Prea dimineață și prea frig pentru un om care iubește căldura. Am ajuns în Kilini. Aveam impresia că toamna din România s-a cuibărit în autocarul nostru și a venit în vacanță în Grecia. Speram din toată inima să aibă rău de mare și să nu urce pe feribot. Am plecat spre Zakynthos iar cerul părea că se deschide. Undeva în depărtare se ivea și soarele. Strălucea leneș, semn că-i plac diminețile din insulele Greciei.

Cum să călătoreşti prin 12 judeţe şi să nu poţi hotărî care e cel mai frumos
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Am hotărât ca în concediu să vad Dunărea la Cazane, căci din auzite ar fi minunată, aceasta fiind destinaţia iniţială. Mi-ar fi plăcut să intru prin toate oraşele mari pe care le-am ocolit, dar timpul îmi e duşman uneori…

Hola, Fuerteventura!
CONCEDIU LA MARE

Îmi plac vacanţele, comediile şi visele împlinite. Îmi plac familiile fericite, plimbările în mijlocul naturii şi poveştile. Şi îmi plac insulele. De aceea vă povestesc cu drag despre un loc de neuitat, aflat în arhipelagul Insulelor Canare din Oceanul Atlantic – Fuerteventura!

Thassos – o destinație de vis

Thassos, supranumită și "Insula de Smarald", a fost alegerea noastră pentru concediul din această vară. Și nu am regretat deloc! Distanța relativ mică față de România (fiind cea mai nordică insulă a Greciei), peisajele absolut superbe și prețurile accesibile fac din această insulă destinația de vacanță perfectă pentru întreaga familie.

Galleria degli Uffizi și mirajul artei
ORAŞELE LUMII

Nu știu câți dintre voi ați auzit de sindromul Stendhal, boală experimentată pentru prima dată de Stendhal în secolul XIX, odată cu vizitarea Florenței, însă eu vă pot spune cu mâna pe inimă că aceasta chiar există. Dacă unii ajung să ia antidepresive și să se facă tot mai des confortabili pe canapeaua unui psihoterapeut, eu m-am ales doar cu o amețeală în urma vizitării faimosului oraș italian, iar cea mai mare vină pentru ea o are Galleria degli Uffizi, pe care visam să o vizitem de ani buni, de când mi-a picat în mână "Agonie și extaz".

Germania – Istorie şi Civilizaţie
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Adesea, mass-media vorbesc despre Germania, dar, cine se poate lăuda că o cunoaşte cu cu adevărat?! Reputată pentru simţul afacerilor si reprezentând o putere economică de prim rang, această mare țară este mai puțin atractivă, din punct de vedere turistic. Totuşi, ea deţine un patrimoniu cultural imens, de prea multe ori, umbrit de istoria sa recentă.