DESCOPERĂ ROMÂNIA

Turist in Romania: Pestera Ursilor de la Chiscau - galerie foto

Prima data am fost la Pestera Ursilor cred ca in liceu. Mi-au ramas amintiri foarte placute si imi propusesem de mult sa mai vizitez pestera inca o data. Si bine am facut!

Pestera Ursilor ramane dupa parerea mea un loc deosebit : o pestera unica si foarte bine amenajata. Dupa ce am vizitat cascada Varciorog si Pestera Ghetarului Scarisoara, ne-am incheiat week-end-ul la munte cu o vizita la Pestera Ursilor din Chiscau.

ORAŞELE LUMII

Carnavalul din Aalborg - o scena pentru toata lumea

Un lucru este sigur, iar acesta este ca danezii stiu sa se distreze.

Fara a face abatere de la regula mentionata anterior, carnavalul din Aalborg atrage anual zeci de mii de localnici si turisti dornici sa urmareasca celebra parada, dar si sa participe in parada publica alaturi de mii de alti petrecareti.

Ideea unui cetatean de a celebra venirea primaverii prin transformarea orasului intr-un teatru urias in care localnicii sa fie actorii, a luat amploare din 1982 transformandu-se intr-un carnaval comparabil cu cele de talie modiala.

In fiecare saptamana iti aducem poze deosebite din diferite locuri frumoase direct pe ecranul tau. Acum a venit randul plajei Navagio din insula Zakynthos, Grecia.

Este una din cele mai appreciate si totodata exclusiviste plaje din Grecia, situata pe insula Zakynthos, cea de-a treia ca marime din insulele ionice. Plaja nu este accesibila decat cu vaporul, dar asta nu impedica mii de turisti sa se aventureze in acest colt ascuns de lume, pentru a se delecta macar cateva minute cu imaginea incredibila a stancilor uriase, a plajei cu nisip fin si a albastrului transparent al marii.

VACANŢE LA MUNTE

Textile peruane din Valea Incasilor, Peru

Pe ulitele din Chincero, in Valea Sacra a Incasilor, grupul nostru l-a urmarit constiincios pe ghid pana in dreptul unui perete proaspat varuit, decorat cu un buchet de flori rosii si cu un afis imbietor: „Pachamamac Awanan – Bine ati venit! Expozitie si vanzare de tesaturi realizate de mana din fibre si vopseluri naturale.”.

O scarita din lemn ne-a transferat imediat intr-o incinta joasa, neregulata si marginita de zidurile caramizii, cu un colt rezervat unui stand cu textile, un altul ocupat de un cuptor de pamant, un altul prins intre razboaie de tesut; printre, banci lungi, in sprijin precar pe o podea din argila batatorita.

BUSOLA CĂLĂTORULUI

Locuri pe care imi doresc sa le vad (partea 11)

Ne bucura faptul ca multi din prietenii nostri de pe Facebook ne-au dezvaluit TOP 5 cu destinatiile lor de vacanta. Continuam cu partea a 11-a colectia noastra de WISH-LIST-uri trimise de voi cu inca 11 dorinte de calatorii.Smile

In fiecare saptamana iti aducem poze deosebite din diferite locuri frumoase direct pe ecranul tau. Acum a venit randul pardisului din Oceanul Indian - insulele Maldive!

Arhipelagul este format dintr-un grup de 26 de atoli, formati din peste 1100 de insule din care 202 sunt locuite si numai 80 reprezinta destinatii turistice. Toate sunt acoperite cu nisip alb si vegetatie luxurianta si sunt inconjurate de o laguna cu ape limpezi.

Iubesc Croatia. Nu ascund acest lucru si toti prietenii mei stiu ca atunci cand vine vorba de vacanta de vara raspunsul meu privind destinatia este clar : Croatia. De ce imi place? E simplu: pitorescul peisajului udat de apa de mare albastra si cristalina si la care adaugi calitatea serviciilor turistice.Cool

Anul acesta este al 5-lea an consecutiv cand facem concediul de vara in Croatia. De data aceasta am hotarat sa ne bucuram de coasta dalmata si am ales statiunea Vodice. O alegere reusita pentru un concediu excelent!

VACANŢE EXOTICE

Frumusetile Africii in 25 de poze deosebite - partea 2 - galerie foto

Dupa cum am spus si in primul articol despre Africa, a face o galerie foto despre atractiile acestui continent este floare la ureche. Astfel ca avem placerea sa va prezentam partea a doua din seria „Frumusetile Africii”.

BUSOLA CĂLĂTORULUI

Locuri pe care imi doresc sa le vad (partea 10)

Ne bucura faptul ca multi din prietenii nostri de pe Facebook ne-au dezvaluit TOP 5 cu destinatiile lor de vacanta. Continuam cu partea a 10-a colectia noastra de WISH-LIST-uri trimise de voi cu inca 10 dorinte de calatorii.Smile

ORAŞELE LUMII

Tel-Aviv, un oras-statiune relaxant

Tel AvivIsrael este destinatia de care m-am indragostit de la "prima aterizare". Orasul arata si este fenomenal, iar cele 5 zile din luna mai petrecute aici m-au facut sa il iubesc cu adevarat.