Roma, o capitala care trebuie vizitata
ORAŞELE LUMII

Intotdeauna am visat sa calatoresc... Am visat cu ochii deschisi sa ajung in locuri extraordinare, sa cunosc oameni noi, sa adun amintiri frumoase... din tara sau din strainatate. In tara am calatorit de cateva ori dar toata viata am visat sa vizitez ceva in afara tarii: Roma.

Roma a fost intotdeauna pentru mine idealul absolut, de neatins insa din cauza factorului material. Norocul mi-a indreptat pasii anul acesta (2012) spre prima mea destinatie in afara tarii, cea la care visasem demult: Roma. Bucuria mea la aflarea acestei vesti nu poate fi descrisa in cuvinte. Nu imi venea sa cred ca doar avand noroc voi reusi sa imi indeplinesc visul.

Un concediu pe insula de smarald, insula Corfu din Grecia
CONCEDIU LA MARE

Destinatia din aceasta vara a fost: Grecia insula Corfu, in statiunea Acharavi. Cel mai mult m-au impresionat la acest loc peisajele, care au fost absolut superbe. Privelistea te fascineaza iar frumusetile naturii te rapesc la fiecare pas. Este piatra pretioasa a Greciei, nu degeaba i se spune "insula de smarald". Este locul unde legenda si mitul alcatuiesc un paradis.

Dubrovnik, o destinatie perfecta de vacanta

Ne-am hotarat sa alegem ca destinatie de vacanta orasul Dubrovnik din Croatia pentru ca vroiam o vacanta la mare, dar si o locatie unde sa avem ce vizita – unde sa o facem pe turistii. Un mare plus a fost faptul ca in Orasul Vechi din Dubrovnik s-a filmat o parte din serialul Game of Thrones. Momentul in care am intrat cu salupa in portul vechi, precum Stannis Baratheon in King's Landing, a fost deliciul vacantei noastre. Si spre norocul nostru, nu am fost intampinati cu wildfireSmile

Barcelona, un oras care trebuie explorat la pas
ORAŞELE LUMII

Aleg orasul Barcelona. Acest oras este situat in nord estul Spaniei iar provincia la care este capitala este Catalunia.

M-a impresiona arhitectura orasului locurile frumoase. Am vizitat nu doar orasul ci si suburbiile si am ramas cu impresii foarte placute. Cel mai tare mi-a placut relieful (amplasarea orasului). Nu multe orase se pot mindri sa aiba plaje si munti. Clima este superba si fiecare zi era deosebita. Mi-a placut ca noaptea orasul nu doarme iar oamenii sunt foarte agreabili.

Benidorm, un loc perfect pentru un cuplu care tanjeste dupa intimitate si iubire
CONCEDIU LA MARE

Spania....e destul sa rostesti acest cuvant si mintea ta deja zboara spre locuri insorite, palmieri, faleze lungi cat vezi cu ochii, intinse pe cele mai frumoase plaje din lume exact cum este cea a Benidormului, o oaza de liniste si relaxare neintalnita in viata cotidiana, sau distractie si agitatie multa, sau de ce nu, un loc perfect pentru un cuplu care tanjeste dupa intimitate si iubire.

O vacanta de neuitat in Halkidiki

Ma numesc Cristina si am 23 de ani, am petrecut o vacanta in luna septembrie 2012 impreuna cu iubitul meu care are 26 de ani in Grecia, Halkidiki, peninsula Sithonia.

O vacanta de neuitat care va poate fascina cu peisajul marii si al naturii inconjuratoare in care puteti descoperi cite ceva nou din fauna si flora lumii! Aici m-am simtit ca acasa, mi-as fi dorit ca aceasta vacanta sa continue cel putin 2 luni Smile

Circuit pe ruta Serbia-Muntenegru-Croatia-Italia-Slovenia- Ungaria
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Am facut un tur prin Serbia - Muntenegru - Croatia - Italia - Slovenia - Ungaria in luna septembrie 2012. O vacanta de neuitat!
Toate tarile vizitate cu orasele si zonele sale sunt impresionant de frumoase, evident fiecare cu specificul sau si obiective diverse care dau un farmec aparte locului.

In Serbia am facut excursie pe Defilelul Dunarii - malul sarbesc (lacul de acumulare, Cazanele Mari si Mici) si am urmat drumul pe ruta Tekija-Mosna-Dobra-Golubac (Cetatea porumbelului)-Pozarevac cu destinatia Belgrad.
A urmat Muntenegru cu Durmitor Park si Marele Canion (al doilea ca marime dupa Grand Canion) si care pur si simplu iti taie respiratia prin peisajul oferit. Apoi a urmat capitala Podgorica si Cetinje. Impresionata am ramas si de cel mai sudic fiord din Europa si anume Fiordul Kotor.

Ador Parisul, asta e concluzia la care am ajuns!
ORAŞELE LUMII

Ador Parisul, asta e concluzia la care am ajuns dupa ce l-am vizitat. Da, l-am vazut intr-o zi ploioasa si totusi a avut un farmec de nedescris. Sa te plimbi pe malul Senei si sa vezi picaturile cum se lovesc de luciul apei, in sunet de acordeoane si viori de la cafenelele ce se inalta gratioase de o parte si de alta a malului, este ceva de vis.

Apoi dupa ce te-ai saturat de plimbat sa te asezi la masa uneia dintre aceste cafenele si sa te bucuri de o cafea aburinda, scumpa ce-i drept dar absolut savuroasa si de binecunoscuta patiserie frantuzeasca abia scoasa din cuptor al carei gust si aroma iti persista in papilele gustative zile la rand, si toate astea in timp ce un compatriot iti canta la vioara "Zaraza".

Vacanta din anul acesta am petrecut-o in Agia Pelagia din Insula Creta
CONCEDIU LA MARE

Vacanta din anul acesta am petrecut-o in Agia Pelagia din Insula Creta, Grecia. In aceasta locatie m-au impresionat peisajele superbe ale golfurilor insulei mai ales cele micute, culoarea si limpezimea apei, adica ganditi-va cat de frumos este sa ai munte pe partea dreapta si mare pe partea stanga, a fost superb si sper ca la anul tot acolo sa merg!