O destinaţie pe ecranul tău : focuriile de artificii de Revelion din Macau, China
VACANŢE EXOTICE

În fiecare săptămână îţi aducem poze deosebite din diferite locuri frumoase direct pe ecranul tău. Acum a venit rândul pentru focuriile de artificii de Revelion din Macau, China.

Macau , poreclită şi "Portugalia din China", este ultima colonie portugheză rămasă în China, aflată la aproximativ 70 de kilometri de Hong Kong. Alături de obiectivele turistice istorice, principalele puncte de atracţie din Macau sunt cazinourile.

Vrei în insulele Seychelles? 6 lucruri pe care trebuie să le ştii
VACANŢE EXOTICE

Insulele Seychelles oferă plaje impecabile şi deloc aglomerate, câteva dintre ele fiind încadrate de stânci de granit milenar, nisipuri fine, ape de turcoas şi oportunităţi grozave pentru înot, snorkeling, scufundări, pescuit sau pur şi simplu relaxare.

Insulele Seychelles înseamnă rezervaţii naţionale, parcuri subacvatice, sporturi de apă, golf, echitaţie şi multe alte atracţii. Există excursii cu ghizi cu ajutorul cărora turiştii pot vedea unele dintre cele mai rare specii de floră şi faună de pe pământ.

5 video-uri despre frumuseţea locurilor din Tenerife - galerie video
VACANŢE EXOTICE

Tenerife este cea mai mare dintre insulele Canare, populata de peste 850.000 de persoane. Este un loc desprins parca din paradis, care ofera pe langa renumitele peisaje de pe vederi, atractii locale unice, traditii si bineinteles numeroase obiective turistice cum ar fi: privitul de balene, de papagali sau de camile, vizitarea piramidelor, a celui mai inalt munte din Spania sau a lagunelor ascunse.

Am selectat 5 video-uri despre Tenerife. Sper să vă placă Smile.

Frumuseţile Braziliei în 28 de imagini - galerie foto
VACANŢE EXOTICE

Trei cuvinte care descriu Brazilia: fotbal, samba şi Carnavalul de la Rio. La o scurtă trecere în revistă şi documentare despre Brazilia am rămas impresionat de câte alte frumuseţi se cuibăresc în acest loc.

În galeria de mai jos am selectat câteva poze din Brazilia, încercând să suprind cât mai bine atracţiile acesteia.

Japonia, o vacanta despre traditii, cultura si istorie
VACANŢE EXOTICE

Eu aleg sa povestesc despre tara pe care am vizitat-o anul acesta in aprilie - Japonia. Recunosc ca am o pasiune deosebita pentru aceasta tara (cultura, istorie, civilizatie, etc.) si din acest motiv a fost mereu visul meu sa ajung acolo.

Cum sunt probabil si mai hapsana din fire, mi-am dorit si imi doresc in continuare sa am sansa de a o explora amanuntit; 10 zile cat am stat acolo au fost pentru mine ca o cana de apa pentru cineva care nu a pus picatura de lichid in gura timp de o saptamana.

Un taram in care se traieste o altfel de viata: Cape Town
VACANŢE EXOTICE

Sunt momente cand realizez cu drag ca destinatia mea nici nu a fost de fapt o destinatie... a fost o sansa. O sansa pe care nu stiu cati ar avea-o, dar si pe care nu stiu cati ar pretui-o la adevarata valoare. Povestea mea se petrece pe un taram al contrastelor, in care realizezi ca poti trai o adevarata aventura pe nerasuflate in numai cateva zile, un taram in care se traieste o altfel de viata: Cape Town, Africa de Sud.

Vacanta in Gibraltar cu masina pe cont propriu

Din vacanta de anul acesta am decis sa va povestesc experienta noastra din Gibraltar. Toata vacanta a fost sub forma unui circuit cu masina pe cont propriu, construit inspre si dinspre Gibraltar. De unde pana unde Gibraltar o sa ma intrebati Smile.  Am vazut poze pe net. Ce ni s-a parut foarte tare cand am ales locatia a fost ca aeroportul trece prin mijlocul orasului, lucru neobisnuit si nemaivazut de noi. La aceasta mai adaugam si o poza cu niste macaci (suntem iubitori de animale) care umbla nestingheriti pe stanca si gata: acolo vrem sa mergem. Gibraltarul este teritoriu englezesc, spaniolii si englezii disputandu-si-l de-a lungul istoriei.

Israel, un loc foarte special pentru mine
VACANŢE EXOTICE

Locul despre care va voi povesti este un loc foarte special pentru mine si ma bucur ca am ajuns sa il vizitez. Acesta este Israelul - Tara Sfanta sau Canaan cum este si denumit in Biblie.
Printre orasele pe care le-am vizitat cat am stat acolo se numara si Nazaret, Betleem, Tel Aviv, Haifa, Negev(Arad), Eilat si Samaria.

Un alt lucru care m-a impresionat in aceasta tara a fost Marea Moarta.
Numele este foarte potrivit pentru ca nici o vietate nu poate supravietui in aceste ape, datorita faptului ca fundul sau geologic este bogat in minerale cum ar fi sulful, iodina sau potasiul. Este de 7 ori mai densa decat apa marii si are un continut de sare de 25%. Malul de pe fundul Marii Moarte are proprietati medicinale si e destul de eficient in vindecarea bolilor de piele. In partea de Sud a Marii Moarte, ies din apa adevarate coloane de sare.

O vacanta plina de distractie in Hurghada, Egipt
VACANŢE EXOTICE

Cu o usoara strangere de inima am decis sa vad dupa mult timp Egiptul, aceasta tara cu atat de multa istorie in urma, cu atatea mistere si... cu celebrele piramide. Piramide pe care din pacate nu am ajuns sa le vad. Poate la anul...

Daca stai si te gandesti ca Hurghada a fost un sat de pescari pe malul Marii Rosii si vezi cam ce s-a putut realiza in prezent prin multa munca si vointa... iti dai seama cat de mic poti sa fii. Intre intinderi nesfarsite de nisip, apare cate un resort desprins parca din filmele cu James Bond- extrem de multa vegetatie luxurianta,metal si sticle si culmea... extrem de multa apa! Am avut privilegiul pot spune, sa stau la Makadi Saraya Resort (Makadi fiind o zona mai exclusivista din ce ne spuneau gazdele noastre de la hotel), un hotel de 5*.