Cum sa vizitezi Londra in doar doua ore
ORAŞELE LUMII

Prima data cand am vizitat Londra a fost datorita faptului ca acolo schimbam avioanele. Mai jos aveti planul de bataie si ce am vazut in doua ore, multumita prietenei mele Monica Hertz.

Let's go!

O excursie la San Sebastian in Spania
ORAŞELE LUMII

Un pic si despre scurta mea vizita in Tara Bascilor. Aflandu-ma in preajma (dupa cum puteti citi in articolul despre vacanta in Bordeaux) m-am gandit ca nu ar strica sa fac o vizita si in invecinata Spanie, mai precis in orasul San Sebastian, cunoscut si sub numele de Donostia in limba basca.

Desi pare oarecum ciudat, inca de la trecerea frontierei franco-spaniole se simte parca ceva schimbat, aerul, peisajul, nu imi pot explica... (spre deosebire de frontiera romano-bulgara unde totul arata la fel si intr-o parte si in cealalta). Dupa aproximativ 30 de minute de la vama ajungem si in San Sebastian. Mirosul intepator de ocean isi face simtita prezenta si persista pentru destul de multa vreme pana reusesc sa ma obisnuiesc cu el.

Poze deosebite cu orase de vizitat in Europa - partea 1
ORAŞELE LUMII

Majoritatea dintre voi ati citit si cunoasteti o multime de informatii despre marile orase si capitalele Europene.Smile

Daca ati vizitat tot ce v-a interesat in capitalele si marile metropole europene puteti trece linistiti la urmatorul capitol: orasele micute cu farmec si personalitate.

Parisul prin ochii prietenilor nostri care au fost acolo
ORAŞELE LUMII

"Ah, Paris… teatre, cafenele, muzee, femei elegante pe bulevarde…."  (James Joyce)

Frumusete arhitecturala, incarcatura istorica, arta gastronomica, muzee, concerte, eleganta, feminitate, intr-un cuvant: Paris, una din cele mai populare destinatii turistice din lume.

Toti am rasfoit o carte despre Paris, am citit un articol sau am ascultat povestile unei cunostinte care a ajuns acolo si a "trait" Parisul. Parerile sunt impartite, de multe ori ajung chiar in contradictoriu, asa ca, am luat masuri si am facut un sondaj cu sapte persoane, care au fost in Paris aproximativ in acelasi sezon.

Montpellier - paradisul de dupa colt
ORAŞELE LUMII

Inainte sa ajung la Montpellier pentru luni de zile, cred ca toate visele mele la un loc, despre posibilitatea de a calatori cat mai mult, nu depaseau un vis de-o noapte. Imi placea mult sa calatoresc dar niciodata  nu cred ca ma imaginam facand-o cu atata efervescenta.

"Viata e o calatorie", mi-am spus atunci la miezul noptii intr-un aeroport necunoscut, dintr-un oras de care numai auzisem si dintr-o tara pe care o cunosteam mai mult vizual din manuale si carti, decat practic.

Impresii de calatorie: despre Praga cu Madalina Rosu
ORAŞELE LUMII

Madalina este o tanara pasionata de city-breakuri, caruia ii place sa exploreze in detaliu incepand de la cele mai renumite obiective turistice pana la cele mai misterioase mituri.

Povesteste despre Praga, capitala Cehiei, ca este un oras cu o atmosfera vibranta, care nu poate fi trecuta cu vederea de cei care adora istoria, arhitectura si culturile specifice.

Ce sa vizitezi intr-o zi in Roma
ORAŞELE LUMII

In luna martie am aterizat cu doar un bagaj si mult chef de vacanta in Roma. Am stat patru zile in care am vizitat Roma, Vaticanul si bineinteles gradina Zoologica din Roma.

In prima zi in Roma am vizitat principalele obiective turistice printre maratonistii care alergau foarte bine dispusi la maratonul Romei. Vreau sa va povestesc traseul de o zi prin care am vizitat majoritatea obiectivelor turistice din centrul Romei.

5 sfaturi pentru o vacanta mai ieftina la Roma
ORAŞELE LUMII

Pe langa toate aceste definitii, mi s-a mai spus despre Roma ca este si orasul foarte scump. Impreuna cu sotia mea si junioara noastra de 2 ani Irina, am mers intr-un city-break de 4 zile in Roma anul acesta in luna martie pentru a compensa ca nu mergem la ski.

O zi la Gradina Zoologica din Roma - galerie foto

Asa cum v-am marturisit in articolul precedent despre Gradina Zoologica din Viena, noi vizitam toate gradinile zoologice care ne ies in cale. Astfel ca in primavara aceasta am bifat pe lista si Gradina Zoologica din Roma.

In city-break-ul de 4 zile pe care l-am facut anul acesta in luna martie la Roma, am rezervat o zi pentru zoo. Precizez de la inceput ca eu am fost un pic dezamagit de Gradina Zoologica din Roma. Dar cu toate ca nu au fost la fel de multe animale ca la Viena, junioarei mele Irina i-a placut si s-a distrat, deci a fost o zi reusita.