Ponturi pentru a economisi bani în Lisabona
ORAŞELE LUMII

După concediul de anul trecut făcut în Croaţia, mai în glumă mai în serios discutam cu prietena mea Andreea că următorul an vom face un concediu în Portugalia. Întâmplarea face că peste nici două luni de zile după ce ne-am întors din Croaţia un amic bun de-al meu mă anunţă că se mută în Madeira. Nu puteam rata o astfel de ocazie! Aşa că ne-am programat concediul din 2012 ca un sejur în Madeira de 8 zile şi am alocat şi 4 zile unui sejur în Lisabona.

Vacanţă în Barcelona aproape gratis

O zi pe plajă sau o plimbare pe bulevardul “La Rambla” nu costă nimic. Descoperă ce poţi face gratuit în oraşul lui Gaudi.

Barcelona nu este un oraş ieftin pentru turişti. După un studiu realizat de Mercer, Barcelona se situează pe locul 49 din lista celor mai scumpe oraşe din lume. Cu toate acestea, chiar dacă ai un buget fix te poţi distra foarte tare în timp ce o să descoperi cele mai bune locuri din oraş fără să-ţi cheltui economiile.Cool

Poze deosebite cu oraşe de vizitat în Europa - partea 2
ORAŞELE LUMII

Continuăm partea a doua a seriei "Oraşe cochete din Europa". Locuri uşor accesibile, deosebite, care te fac să traieşti momente unice datorită farmecului personal.

Călătoriţi cât mai mult, chit că o faceţi la faţa locului, virtual sau cu ochii închişi. Smile Va veni o vreme când amintirile ne vor da putere...

Admirând arta şi istoria în Muzeele Vaticanului - galerie foto
ORAŞELE LUMII

Muzeele Vaticanului sunt pe lista celor mai importante muzee din lume. Şi aşa cum zice numele, discuţi despre un complex de muzee : peste 8 km de încăperi cu exponate variate. Dar nu dimensiunea acestui loc sau cât timp putem petrece aici m-au determinat să îl includ pe lista locurilor de văzut. Muzeele Vaticanului adăpostesc multe lucrări de artă vestite şi unice, culminând cu vestitele fresce din Capela Sixtină.

După ce am vizitat Bazilica Sf Petru ne-am îndreptat paşii spre Muzeele Vaticanului, aflate la 10 minute distanţă.

Bazilica Sf. Petru din Vatican, mai mult decât o catedrală - galerie foto
ORAŞELE LUMII

Dacă ai ajuns la Roma, că doar toate drumurile duc acolo, trebuie să dedici minim o zi pentru vizitarea Vaticanului şi bineînţeles a vestitelor Muzee ale Vaticanului.

Te întrebi DE CE ? Deoarece ai şansa să admiri cea mai mare catedrală din Europa şi să vezi multe opere de artă foarte bine conservate.

În mini-evadarea noastră din martie la Roma noi exact asta am făcut, am dedicat o zi minunatului Vatican. Recunosc că eu nu am fost un fan prea mare al acestei idei, dar Ioana, jumătatea mea mai bună, m-a convins uşor spunându-mi că voi avea şansa să văd câteva lucruri deosebite. Şi a avut dreptate! Smile

Copenhaga - O gură de aer proaspăt în capitala daneză
ORAŞELE LUMII

Mai 2010. Aşteptam pe o băncuţă din aeroportul Timişoara, uşor emoţionată, oarecum speriată, ruptă de lume cu toate telefoanele închise. Era pentru prima dată când călătoream cu avionul. Vremea închisă şi rece de afară nu mă încuraja deloc, deşi facilita trecerea spre destinaţia în care urma să ajung: Copenhaga.

Culmea, capitala regatului danez nu s-a aflat niciodată pe lista mea de vacanţă sau de destinaţii în care să-mi doresc să ajung. Nu o iubeam, nu o doream, dar avionul, întâmplarea, situaţia, jobul a făcut să ajung şi aici. Şi sunt extrem de recunoscătoare, tocmai pentru că mie nu mi-ar fi trecut prin cap să-mi rezerv un astfel de zbor!

O zi la Gradina zoologica din Praga - galerie foto
ORAŞELE LUMII

Asa cum am marturisit deja, proiectul fetitei mele Irina este sa viziteze cat mai multe gradini zoologice deoarece este o mare admiratoare a animalelor. Sincer cred ca le-ar lua la noi acasa daca i-as da voie. Da!!! Cool mai ales pe tigru si pe elefant!

Astfel, ca dupa Timisoara, Viena, Budapesta si Roma, am bifat pe lista noastra si Gradina Zoologica din Praga. Si astfel s-a schimbat si locul nr. 1 in preferinte Smile Zoo Praga este mare si cu muuulte animale, deci multa distractie pentru cei mici.

O destinatie pe ecranul tau : Canal Grande din Venetia
ORAŞELE LUMII

In fiecare saptamana iti aducem poze deosebite din diferite locuri frumoase direct pe ecranul tau. Acum a venit randul pentru Canal Grande din Venetia.

Cu o lungime de aproape 4 km si o latime care variaza intre 30 si 90 metri, Canal Grande este principalul "bulevard" al Venetiei, pe care numeroase vaporase, barci si gondole navigheaza in permanenta.

O vacanta la Paris
ORAŞELE LUMII

Parisul este capitala europeana cea mai vizitata din lume si probabil locul unde mi-am dorit cel mai mult sa ajung. Mi-am facut toate temele in ceea ce priveste Parisul, rezervari facute din timp, m-am imbarcat la avion si allez!

Trebuie sa recunosc ca am fost un turist model in ceea ce priveste acest oras. Am planificat fiecare zi cu diferite obiective si, in mare parte, m-am si tinut de ele. Laughing