O vacanta in statiunea Chrysi Ammoudia, insula Thassos

Sa va povestesc de vacanta de anul acesta din Paradisul salbatic si nelinistit numit Thassos, statiunea Chrysi Ammoudia. Spun nelinistit pentru ca erau atat de aglomerate plajele in special de turisti romani ca te simteai "acasa". Este o insula mai mult de familie am tras concluzia, multe familii cu copiii, tineri mai putin care veneau in gasca poate pentru ca nu prea are viata de noapte, nu sunt asa multe cluburi, discoteci, ca la noi pe litoral poate doar in Thasos capitala unde seara era ceva mai animat.

M-a impresionat apa limpede, se vedea fundul si o multime de pesti inotau pe langa tine, peisajul exact ca in cartile postale, reviste, poze pe care le-am vazut si care m-au facut sa ma minunez si sa mi doresc sa ajung acolo.

Cazare in statiunea Chrysi Ammoudia, insula Thassos

Noi ne am cazat la un studio, Panorama Studio, un fel de garsoniera la noi. Am avut o priveliste frumoasa de la balcon,vedeam marea... in rest nu am fost foarte entuziasmati de faptul ca ni se impuneau ore de liniste de la 13-16, timp in care se face siesta ,toata lumea doarme, atunci e si mai liniste peste tot, pe strazi, in magazine.

Curatenia a fost ok dar se putea mai bine, venea cineva la 2 zile. Locatia draguta datorita privelistii dar nu as mai recomanda la familii cu copii. Am fost intepati de albine care sunt peste tot, cel putin in acea regiune ,nu prea poti servi ceva afara...si pe plaja erau la Golden Beach.

Obiective turistice si activitati in statiunea Chrysi Ammoudia, insula Thassos

Am vizitat mai tot ce se putea vizita plajele Aliki, Marble, Paradise, Golden unde am stat, fabrica de bijuterii Iris, manastirea Sf.Mihail foarte frumoasa, am urcat la cel mai vechi oras Theologos, cariera de marmura, teatrul de vara din Thasos. A fost frumos per total desi nu foarte relaxant in componenta in care am mers noi cu 3 copii si 2 familii.

Impresii si ponturi despre statiunea Chrysi Ammoudia, insula Thassos

APA este de vis, minunata... daca am avea noi marea lor... mi-a placut si Manastire Sf.Mihail e f frumoasa numai din piatra, marmura slefuita si asortata foarte bine, fabrica de bijuterii a fost iar un punct de atractie desi preturile erau cam mari, special pt turisti cred, sus la Theologos casele au acoperis din piatra taiata si suprapusa, e cel mai vechi loc de pe insula am inteles. In Thasos a fost dragut, am fost seara, era animat de turisti la terase, aglomeratia la parcul de distractie pentru copii, am urcat sus la teatrul de vara unde se tinea o piesa, am avut parte de o priveliste nocturna frumoasa de acolo de sus, am fost si la faimoasa Giola care pe mine sincer nu m-a impresionat ca sa nu mai spun ca drumul groaznic de anevoios pana acolo face sa nu merite parerea mea.

Mancarea nu foarte diversificata, am un fel de shaorma numit gyros, souflaki si cam atat , ti se da cartofi prajiti la orice comanzi, primesti din partea casei o felie de baclava, de pepene, alta prajitura... mie iaurtul lor foarte gras nu mi-a placut, deci nici desertul cu iaurt si miere, drumul pana acolo e ingrozitor de pustiu si lung mai ales prin Bulgaria, nici cand intri in Grecia nu ai ce vedea, totul e arid, stancos... eram "socata".

Sfaturi pentru cei care vor sa viziteze statiunea Chrysi Ammoudia, insula Thassos

E obositor drumul, destul de costisitoare vacanta, in afara de apa care e de poveste, peisajul nu este mai impresionant, verde, frumos ca la noi in tara, serviciile sunt acceptabile dar nu ireprosabile, e dragut sa mergi in 2-4 pers sa o vizitezi, explorezi o data toata insula si gata, nu este de repetat experienta, pentru familii cu copiii e obositor desi predomina acest sector de turisti...a fost frumos, nu impresionanat, pentru noi nu foarte relaxant dar am o familie cu copil mare care s-au intors incantati, relaxati, le-a placut... deci depinde de mai multi factori sa ai o vacanta reusita.

Ar mai fi lucruri de spus, dar pana la urma fiecare isi traieste povestea dupa propriul stil… Imi pare bine ca am avut ocazia sa retraiesc sentimentele acestui concediu, chiar si pentru cateva minute, pentru ca fiecare calatorie in care "ne reintoarcem", chiar si cu gandul ne invata aceeasi lectie: in concediu se traieste in prezent – ca sa ne putem hrani cu amintirile frumoase pana la urmatoarea escapada!

Acestea sunt cateva din motivele pentru care aleg sa fiu ghidul turistic al acestui loc, "functie" care ma trimite automat in concursul "Povestea vacantei mele". Numele meu este MODRESCU OANA GABRIELA si aceasta este povestea pe care va recomand sa o votati!

Pozele mele din insula Thassos, Grecia

Casa Moşului

Realizat in colaborare cu: Casa Moşului

Pensiunea Casa Mosului din Cârţisoara situatã în imediata apropiere a centrului comunei, te întâmpinã cu ospitalitatea specificã zonei de munte. Oamenii pe care îi veţi întâlni aici, mâncarea şi bãuturile tradiţionale de cea mai bunã calitate precum şi condiţiile de cazare de 4 stele vor crea atmosfera de recreere, confort, linişte şi relaxare pe care le-aţi dorit.