Peisajul mirific a statiunii Paleokastritsa din insula Corfu

In statiunea Paleokastritsa ne-a impresionat foarte mult peisajul mirific, stancile, golfurile si culoarea apei de un albastru deschis precum cerul cand este senin fara nori. Paleokastritsa nu e o statiune aglomerata si cand spun lucrul asta nu ma refer la trafic. Statiunea are o singura strada care o strabate de la un capat la altul. Traficul prin statiune devenea obositor, multe scutere care circula cu viteza, atv-uri, autocare. Stiam de la bun inceput ca plajele din Paleokastritsa nu sunt deosebite dar vazand tot felul de poze pe net am zis ca nu e chiar asa de rau:) si am vrut sa vedem cu ochii nostri :)

Cazare in statiunea Paleokastritsa

Am fost cazati la hotel Akrotiri Beach. Camera a fost curata, potrivita ca marime iar baia ok. Hotelul era dotat cu o piscina superba, nu ma refer la marimea ei ci la amplasare, deoarece din fata se vedea marea, iar in spate''muntele''. Pe langa piscina alte locuri dragute le-au reprezentat terasele: una avea iesire din sala de mese, iar cealalata din bar aici tinanadu-se diferite petreceri. La capitolul plaja stau cam rau. In rest totul ok:)

Obiective turistice si activitati in statiunea Paleokastritsa

In jurul hotelului nu am vizitat multe locuri,am mers cu submarinul ... este superb, ce frumusete se ascunde in adancul marii m-a fascinat. Am urcat la Bella Vista, unde am putut vedea frumusetea golfurilor de la punctul cel mai inalt al zonei. Am vizitat Corfu Town, un orasel plin de mici magazine unde gasesti tot ce-ti pofteste sufletul :). De aici am plecat spre 2 insule Paxi & Antipaxi (superb). Un alt loc pe care l-am vizitat a fost Castelul Printesei Sissi. Pe langa acestea am mai vizitat multe locuri dragute dar ar insemna sa stau sa scriu un roman :P

Impresii si ponturi despre statiunea Paleokastritsa

Paleokastritsa m-a cucerit inca de cand cautam informatii despre ea, din pozele de pe internet, din ce mi-au povestit prietenii care fusese deja , insa cand am ajuns acolo si am vazut cu ochii mei toata frumusetea ei, pot spune ca am avut impresia ca timpul sta in loc. Cel mai mult m-a impresionat submarinul...am putut vedea ce ascund adancurile marii. Superb!!!

Un alt loc impresionant este Grota Bay,singurul inconvenient este ca trebuie sa cobori ..si mai apoi sa urci in jur de 300 de trepte..in rest totul superb. Nu au o plaja amenajata, sunt doar stanci in jur, dar au o terasa amenajata cu muzica, distractie, iar pentru cei doritori de senzatii tari exista o franghie care te ajuta sa urci pe o stanca si de unde puteai face sarituri.:)

Nu a fost ceva anume care sa nu-mi placa...poate preturile un pic cam piperate :). Dar nici asta nu m-a deranjat foarte mult. Sa mai adaug traficul intens, deoarece fiind doar o strada lunga cam de 4 km, aceasta era intens circulata de scutere, biciclete, autocare, autoturisme, iar strada fiind foarte strimta pietonii trebuiau sa se fereasca, sa aiba grija pe unde merg. In rest totul ok :) Ne-am descurcat :)

Sfaturi pentru cei care vor sa viziteze statiunea Paleokastritsa

Ca si sfat: in primul rand ca sa ''supravietuiesti '' plajelor din aceasta zona ai nevoie de niste opinci (ca sa le zic asa) speciale pentru pietre (au talpa din cauciuc) si sunt foarte comode. Ca mijloc de transport poti inchiria scutere, biciclete si pentru cei cu permis ... o masina. Dar exista si un autobuz care trece la ore bine stabilite, care face legatura intre statiune si Corfu Town. Deci pentru cine vrea sa se plimbe si sa nu stea numai in jurul hotelului sa stea linisitit ca ''oferte '' sunt destule. Noi am avut cateva excursii optionale pe care le poti lua de la ghid in momentul cand ajungeti la hotel. Am fost foarte multumiti de ce am vazut. Recomand zona :)!

Ar mai fi lucruri de spus, dar pana la urma fiecare isi traieste povestea dupa propriul stil… Imi pare bine ca am avut ocazia sa retraiesc sentimentele acestui concediu, chiar si pentru cateva minute, pentru ca fiecare calatorie in care "ne reintoarcem", chiar si cu gandul ne invata aceeasi lectie: in concediu se traieste in prezent – ca sa ne putem hrani cu amintirile frumoase pana la urmatoarea escapada!

Acestea sunt cateva din motivele pentru care aleg sa fiu ghidul turistic al acestui loc, "functie" care ma trimite automat in concursul "Povestea vacantei mele". Numele meu este Iliescu Andreea si aceasta este povestea pe care va recomand sa o votati!

Casa Moşului

Realizat in colaborare cu: Casa Moşului

Pensiunea Casa Mosului din Cârţisoara situatã în imediata apropiere a centrului comunei, te întâmpinã cu ospitalitatea specificã zonei de munte. Oamenii pe care îi veţi întâlni aici, mâncarea şi bãuturile tradiţionale de cea mai bunã calitate precum şi condiţiile de cazare de 4 stele vor crea atmosfera de recreere, confort, linişte şi relaxare pe care le-aţi dorit.