O vacanta frumoasa in minunatul oras belgian Antwerp

Am avut ocazia sa mergem la un eveneminet auto. Locatia s-a aflat in Europa, orasul Antwerp din Belgia. Am vorbit engleza, desi orasul se afla in partea franceza. Orasul este aproape de Bruxelle si se pot vizita cladirile reprezentative si cu ecou din timpurile noastre, vorbesc despre Parlamentul European sau despre Sediul Central NATO.
A fost prima mea iesire din tara si este cea mai frumoasa vacanta.

Cazare in Antwerp

Am fost cazati la un hotel de 3 stele, chiar langa Gara Centrala. Personalul s-a purtat foarte frumos cu noi. Am ales o camera dubla. Foarte frumos amenajata, cu acces la Tv si internet. Mi-a placut cum era amenajata baia; o usa de sticla despartea dusul de restul baii. Singurul incovenient a fost ca eram la strada si se auzea traficul din zona.

Obiective turistice si activitati in Antwerp

Principalele activitati au fost cele legate de evenimentul la care am participat. Am reusit sa gasim si cateva ore libere sa vizitam ce ne pofteste inima.
Am vizitat Gara Centrala. Am ramas impresionata de arhitectura si de detaliile cu care erau lucrate sculpturile. Ne-am plimbat prin port care este superb, mai ales iahturile ancorate. M-a impresionat un hotel maritim, cu acel vapor se organizau excursii si croaziere. Am fi vrut sa mergem si la Zoo dar nu ne-am incadrat in program.

Impresii si ponturi despre Antwerp

Cel mai mlt m-a impresionat amestecul de nationalitati: belgieni, africani, arabi, indieni si europeni. Mi-au placut acele Wafe si Linzer...cand ma gandesc la ele mi se face pofta!!! Si mi-au placut si cartofii prajiti. Cei mai tari cartofi prajiti pe care i-am mancat. Panorama a fost superba. Sculpturile care imbogateau cladirile erau foarte bine ingrijite si pastrate.

Nu cred ca exista ceva ca sa nu imi fi placut. Sa spunem ca vremea capricioasa. Acum ploua, dupa cateva minute iesea soarele si trebuia sa te lasi in maneca scurta, dupa cateva ore batea vantul si trebuia sa te imbraci mai gros, dupa care iar ploaie. Acesta a fost singurul incovenient.
Oamenii sunt super si foarte amabili care stiu sa isi primeasca turistii.

Sfaturi pentru cei care vor sa viziteze Antwerp

Un sfat important ar fi sa aiba haine adecavte sezonului primavara/toamna/vara. Temperaturile maxime sunt in jur de 28 de grade. Imi amintesc, ca eu am plecat de la o temperatura de 35 de grade si cand am ajuns acolo am cam inghetat putin, pana sa ajung la haina din lana din bagaj.
Le recomand sa isi lase grijile acasa si sa se bucure de fiecare moment petrecut in aceasta tara reprezentativa a Europei.

Ar mai fi lucruri de spus, dar pana la urma fiecare isi traieste povestea dupa propriul stil… Imi pare bine ca am avut ocazia sa retraiesc sentimentele acestui concediu, chiar si pentru cateva minute, pentru ca fiecare calatorie in care "ne reintoarcem", chiar si cu gandul ne invata aceeasi lectie: in concediu se traieste in prezent – ca sa ne putem hrani cu amintirile frumoase pana la urmatoarea escapada!

Acestea sunt cateva din motivele pentru care aleg sa fiu ghidul turistic al acestui loc, "functie" care ma trimite automat in concursul "Povestea vacantei mele". Numele meu este Stamati Stefania si aceasta este povestea pe care va recomand sa o votati!

Poze din Antwerp

Casa Moşului

Realizat in colaborare cu: Casa Moşului

Pensiunea Casa Mosului din Cârţisoara situatã în imediata apropiere a centrului comunei, te întâmpinã cu ospitalitatea specificã zonei de munte. Oamenii pe care îi veţi întâlni aici, mâncarea şi bãuturile tradiţionale de cea mai bunã calitate precum şi condiţiile de cazare de 4 stele vor crea atmosfera de recreere, confort, linişte şi relaxare pe care le-aţi dorit.