O vacanta de neuitat in Halkidiki

Ma numesc Cristina si am 23 de ani, am petrecut o vacanta in luna septembrie 2012 impreuna cu iubitul meu care are 26 de ani in Grecia, Halkidiki, peninsula Sithonia. O vacanta de neuitat care va poate fascina cu peisajul marii si al naturii inconjuratoare in care puteti descoperi cite ceva nou din fauna si flora lumii! Aici m-am simtit ca acasa, mi-as fi dorit ca aceasta vacanta sa continue cel putin 2 luni Smile

Cazare in Halkidiki

Ne-am cazat in Athena Pallace Village 5*, care este un complex ce cuprinde mai multe vilute fiecare fiind individualizate pentru a creea o atmosfera armonioasa intre tine si natura din jurul nostru. Pe teritoriul complexului erau amplasate 3 restaurante si citeva terase fiecare dintre acestea avind o imagine relaxanta si chiar romantica la piscinile care aveau o arhitectura faimoasa unele dintre ele avind si jacuzzi in care am servit cite un pahar de sampanie impreuna cu iubi meu, insa terasa care se afla la un nivel superior avea in fata peisajul marii cristaline.

Acest hotel are un regim All Inclusive in incinta caruia se afla o piscina de interior, sauna, sala de sport, cinema, bowling,un muzeu, sali de masaj toate acestea m-au facut sa ma simt cu adevarat ca o regina Smile. Deci a venit timpul sa va povestesc despre mancarea pe care am savurat-o zi de zi, aceasta reprezenta un bufet suedez care includea meniul oriental, occidental, mincare cu fructe de mare si alte delicatese de care imi aduc aminte cu mare dor si cu mare pofta de platourile cu dulciuri, prajituri si torturi nemaipomenit de gustoase, nu mia lipsit absolut nimik decit ca am pus citeva kilograme in plus Smile.

Pentru tot raiul acesta am platit doar 462 euro/2 persoane, pentru 6 nopti, 7 zile. Va recomand sa va mergeti in vacanta in acest loc fiindca aici o sa va eliberati de rutina si stresul acumulat si o sa va incarcati doar cu emotii pozitive, amintirea carora o sa dispuna in fiecare zi!

Obiective turistice si activitati in Halkidiki

Suntem un cuplu tinar si am profitat de aceasta vacanta din plin. Ne-am distrat in cluburi, am facut shoping, am facut plaja, am pescuit si am facut diving admirind natura subacvatica. Seara ieseam la plimbare pe faleza unde pentru prima data am vazut copaci in care cresc rodiile, mandarine, masline si lime. Am fost intr-o excursie cu vaporasul si am vazut legendarul munte Athos pe care traiesc de sute de ani doar calugari, am fost in orasul Thessaloniki care este al doilea oras dupa Atena, un centru de entertaiment si advertising.

Impresii si ponturi despre Halkidiki

Cel mai important si frumos lucru care s-a intimplat in aceste 6 zile si care o sa-mi ramina in memorie pentru o viata intreaga este faptul ca iubitul meu m-a cerut de sotie, cel mai emotionant la care nici nu m-am asteptat.

Sa va povestesc un pic faza: eu eram in camera si ma pregateam de plaja iar el iesise, cind colo suna telefonul eu ridic si imi zice sa vin pina la receptie ca sa semnez niste acte. Zic ca vin acum si cind ma duc acolo il vad ca sta la usa si ma asteapta iar un baiat de la receptie filmeaza. M-am pierdut, nu stiam ce sa fac, iubi ma condus si ma asezat pe un fotoliu si a scos de la spate un trandafir unde era si inelul. Nici nu mai tin minte ce imi zicea fiindca eram coplesita de emotii, am strigat DAAAA si el ma luat in brate si ne-am sarutat. A fost nemaipomenit! Acum ce sa va zic ne pregatim de nunta! Yupiii

Acest loc nu are absolut nimic ca sa zic ca nu mi-a placut. Totul a fost de nota 10 +++. In fiecare seara erau organizate seri de dans cu diferite genuri de muzica live. Insa puteti lua cite ceva din bautura din Duty Free ca sa economisiti niste bani la barul lor care e un pic mai scump. O sa ma reintorc cu siguranta aici ca sa mai retraiesc niste stari frumoase!

Sfaturi pentru cei care vor sa viziteze Halkidiki

Noi am plecat cu transportul propriu de la Galati ceea ce ne-a oferit un confort mai mare. Daca plecati cu transportul propriu va sugerez sa va alimentati la benzinariile din Romania sau Bulgaria fiindca in Grecia e cam scumpa benzina. Noi am cheltuit in jur de 150 euro dus/intors pentru benzina. Aproximativ la 7 km se afla orasul Nea Marmaras unde puteti face cumparaturi la marketuri la preturi accesibile, sa luati masa la o taverna si sa mincati ceva special.

De exemplu eu am mincat calamar umplut cu brinza feta si rosii, a fost foarte bun. Sunt o multime de magazine unde puteti achizitiona suveniruri, haine, blanuri, incaltaminte. Neaparat sa faceti excursia cu vaporul care costa 20 de euro/persoana. La sfirsit o mica incheiere totul a fost Superb !!! Va pup !!!

Ar mai fi lucruri de spus, dar pana la urma fiecare isi traieste povestea dupa propriul stil… Imi pare bine ca am avut ocazia sa retraiesc sentimentele acestui concediu, chiar si pentru cateva minute, pentru ca fiecare calatorie in care "ne reintoarcem", chiar si cu gandul ne invata aceeasi lectie: in concediu se traieste in prezent – ca sa ne putem hrani cu amintirile frumoase pana la urmatoarea escapada!

Acestea sunt cateva din motivele pentru care aleg sa fiu ghidul turistic al acestui loc, "functie" care ma trimite automat in concursul "Povestea vacantei mele". Numele meu este Cristina si aceasta este povestea pe care va recomand sa o votati!

Poze din Halkidiki

Casa Moşului

Realizat in colaborare cu: Casa Moşului

Pensiunea Casa Mosului din Cârţisoara situatã în imediata apropiere a centrului comunei, te întâmpinã cu ospitalitatea specificã zonei de munte. Oamenii pe care îi veţi întâlni aici, mâncarea şi bãuturile tradiţionale de cea mai bunã calitate precum şi condiţiile de cazare de 4 stele vor crea atmosfera de recreere, confort, linişte şi relaxare pe care le-aţi dorit.