Mini-vacanţă în România: Ce să faci câteva ore în Sibiu

Tot pe drumul de întoarcere de la Sinaia la Timişoara, am poposit pentru câteva ore la Sibiu. Cu prea puţin timp la dispoziţie, nu am reuşit să vizităm şi Muzeul Brukenthal şi Muzeul ASTRA, dar rămân pe listă pentru data viitoare. În schimb, m-am delectat cu o plimbare prin Piaţa Mare şi Piaţa Mică.

Piaţa Mare şi Turnul Sfatului

Vedere din Turnul Sfatului

Piaţa Mare era înţesată de lume şi de turişti. Spre deosebire de Piaţa Sfatului din Braşov, mi s-a părut mult mai aerisită şi mai liniştită locaţia, aşa că am stat să bem o limonadă şi să admirăm tirurile care făceau manevre în spaţiul restrâns în pregătirea pentru evenimentele săptămânii următoare.

Am urcat, contra unei taxe modice de 2 lei, în Turnul Sfatului, de unde am putut admira panorama oraşului, dar unde am şi stat la rând pentru poze la geam cu numărul mare de turişti! Cool Dacă ai ocazia să urci în turn, am două recomandări: ai grijă la cap şi la scări (eu sunt destul de înaltă şi m-a cam chinuit toată treaba asta!) şi opreşte-te la fiecare etaj (ai ce vedea la fiecare punct de oprire, fie o expoziţie de tablouri, fie una de sculptură, mai faci o poză şi vezi încet, încet cum te ridici deasupra Sibiului... plus că mai trebuie să-ţi tragi sufletul!).

Piaţa Mică şi Podul Minciunilor

Podul Minciunilor

După ce am coborât din turn, am trecut în Piaţa Mică, unde am admirat mini-maşinuţele cu reclame la restaurante şi un târg modest de suveniruri. Toată lumea îşi face poze cu maşinuţele haioase, dar lumea nu se prea înghesuie la suveniruri pentru că nu era cine ştie ce de capul lor... dar am profitat de super oferta cu 3 magneţi la 10 lei! Laughing

Pe Podul Minciunilor am furat rapid ocazia de a face o poză, printre trecători, turişti şi, evident, mirese! Tongue Out Interesantă alegere de locaţie pentru fotografii de nuntă, dar cine sunt eu să judec alegerile lor? În orice caz, de admirat podul, strada şi viaductul de dedesubt aveţi timp berechet... să faceţi o poză reuşită pe pod, fără oameni care trec prin cadru, mai greu... poate de asta nu am apucat să mai vedem şi altceva în Sibiu!?

În fiecare dintre locaţiile despre care v-am povestit mai erau multe de văzut, dar cu timpul limitat (că altfel nu aş fi numit-o MINI-vacanţă) asta am văzut... iar restul rămân cu must see pentru data viitoare!

Citeşte şi despre celelalte locuri în care am poposit în mini-vacanţa românească aici:

Agentia Turist Center

Realizat in colaborare cu: Agentia Turist Center

Turist Center este o agentie tour-operatoare care va ofera o gama larga de pachete turistice pe litoralul Marii Negre, in statiuni balneo-climaterice si la munte.