Mini-vacanţă în România: Buşteni, Babele şi Sfinxul

Dacă tot ajunsesem în Sinaia, în ziua a doua de mini-vacanţă, nu puteam rata o plimbare şi în celelate staţiuni de pe Valea Prahovei. M-am aşezat frumos la faimoasa coadă de maşini din Bucureşti, pe care o vedem ocazional la televizor, şi, după vreo oră de mers cu mai puţin de 5km/h, am reuşit să parcurgem un drum care, fără trafic, se parcurge în mod normal în nici 10 minute!

Telecabina din Buşteni

Probabil coada din trafic ne-a pregătit pentru ce urma: coada de la telecabină! Noi am ajuns după ora 11 şi deja lumea stătea la coadă în jurul clădirii. Cum pentru asta ne-am şi dus acolo, ne-am aşezat frumos la rând şi, după 4 ore de aşteptare (da, am spus 4 ore!), am urcat şi noi. În apropiere sunt o grămadă de magazine, aşa că până aşteptaţi la rând puteţi cumpăra suveniruri, mâncare şi apă. De asemenea, veţi fi îmbiaţi să evitaţi coada optând pentru un tur cu maşina până aproape de Babele, care durează 45 minute şi costă tot cam cât telecabina. P.S. Telecabina costă 70 lei urcare + coborâre. Dacă optaţi numai pentru urcat sau numai pentru coborât este 35 lei!

Bucegi

Babele şi Sfinxul

Fiind o excursie a simbolurilor româneşti care nu mai au nevoie de nicio prezentare Laughing mini-vacanţa mea trebuia musai să includă şi Babele şi Sfinxul. Trebuie să menţionez că, după ce am stat la coadă în soare, răcoarea din vârf de munte a fost excelentă! Peisajele de vis, sculpturile naturii şi să treci cu telecabina prin ceaţă au făcut deliciul zilei... dar am plecat şi cu un gust amar lăsat de nepăsarea turiştilor, care fac gunoaie peste tot unde merg, se caţără pe monumentele naturii cu toate că semnele spun clar să nu o facă şi aşa mai departe!

Dincolo de toate acestea, ce mi-a plăcut cel mai mult aici a fost să văd şi cealaltă faţă a Sfinxului! Laughing

Sfinxul din Bucegi

Buşteni, Babele şi Sfinxul în imagini

Citeşte şi despre celelalte locuri în care am poposit în mini-vacanţa românească aici:

Agentia Turist Center

Realizat in colaborare cu: Agentia Turist Center

Turist Center este o agentie tour-operatoare care va ofera o gama larga de pachete turistice pe litoralul Marii Negre, in statiuni balneo-climaterice si la munte.