Insula Capri - cea mai frumoasă şi mai romantică insulă

Suntem oameni hipnotizaţi de verbul "a călători", vizualizăm pământul pe o coală A4, visăm cu ochii deschişi şi ne dăm cu părerea pentru că putem. Nu suntem experţi, dar avem un bagaj mare de informaţii din călătorii virtuale… Am format o mare comunitate pe pagina noastră de Facebook şi ne mândrim cu iubitori de călătorii ca noi.

Astăzi, Cristina Ionco ne povesteşte vacanţa ei în Insula Capri.

Insula Capri pentru mine e una dintre cele mai frumoase insule pe care le-am vizitat vreodată, dar şi cel mai romantic loc pe care l-am văzut! Toată vacanţa mea a început cu 3 zile în Paris, după care am zburat cu avionul până la Napoli! Pentru a ajuge pe insulă, trebuie să iei unul din vasele din Portul Napoli, care costă pentru o persoană în jur de 14-17 euro!

Plajele insulei Capri

Mai repet că aceasta insulă este una foarte romantică! Peisajele de vis, buticurile de lux, casele cochete, străzile înguste şi vegetaţia luxuriantă se îmbină perfect pentru a face o atmosferă de care nu te mai saturi niciodată! Eu am fost cazată în "Hotelul Busolla Di Hermes" din Anacapri, un oraş la 1,5 km depărtare de Capri. Am ajuns din port cu autocarul local (foarte micuţ şi drăguţ, dar şi comod Laughing). Taxa într-o direcţie este 1,60 euro. Hotelul mi-a plăcut enorm. Atât personalul, cât şi servirea şi-au meritat preţul din plin! Pe parcursul vacanţei am fost pe 2 plaje (Marina Piccola Beach şi Faro). Prima fiind cu plaja din pietre, iar Faro săream în apă deodată de pe stânci.

Insula Capri

Capri vs Anacapri

Pentru o familie şi iubitorii de linişte şi de atmosferă "ca acasă", oraşul Anacapri e ideal! Străzi înguste, porţile caselor colorate pline cu flori roz, Biserica Catolică din centrul oraşului şi restaurantele atât de plăcute le puteţi găsi aici. Pentru iubitorii de lux, de buticuri de brand începând de la D&G, Prada şi multe altele, cu staruri din Hollywood plimbându-se pe străzi, atunci Capri.

Desigur, am simţit şi diferenţa de preţuri din restaurantele şi marketurile din Capri şi Anacapri, Capri fiind mai scump. În Anacapri, o cină pentru doi din aperitiv şi apoi ceva de genul ca pasta cu fructe de mare sau mâncare italiană, cu o sticlă de vin, costă în jur de 80-100 euro, atunci când în Capri o masă asemănătoare costă 120-140 euro.

Insula Capri

Turul insulei Capri cu vaporul

În a treia zi am făcut turul insulei cu un vapor privat pe care l-am închiriat din Port. Pentru 4 ore am achitat 250 euro! A fost foarte fain pentru că am putut vedea toate grotele legendare din jurul acestei insule. Am putut sări în apă la o adâncime de 30-50 m şi am văzut grota cu corali oranj, faimoasa Gottza Azurra cu apă deosebit de albastră!

Insula este destul de scumpă, dar merită din plin pentru frumuseţea ei şi pentru locurile fantastice!

Am plecat de acolo într-o zi cu ploaie şi cu gândul că sigur mă voi întoarce înapoi!

Articol şi fotografii de Cristina Ionco

Mulţumim pentru povestea ta de vacanţă, plină de informaţii utile şi de poze deosebite din Insula Capri!