Excursia mea de vis a fost o croaziera in Marea Caraibelor

Excursia mea de vis a fost o croaziera in Marea Caraibelor. Am avut sansa sa vizitez cate putin din fiecare loc unde a ancorat nava. Prima oprire a fost in Cartagena Columbia unde am avut o zi la dispozitie sa vizitez ce imi doresc. Aici m-a impresionat minirezervatia naturala amenajata in port cu papagali si pasari flamingo.

A doua oprire a vasului a fost in Bonaire ,o insula ce apartine de Antilele Olandeze. Aici m-am indragostit de tot ce am vazut si pentru mine Bonaire e cel mai frumos loc vazut pana acum. M-a impresionat aici tot,de la oameni , plaje intinse, locuri salbatice, pasari exotice, bariera de corali. Bonaire e un mic paradis si sper sa mai am ocazia sa ajung acolo.

A treia oprire a vasului a fost in Curacao, o insula ce apartine tot de Antilele Olandeze. Am aflat ca aici salariul minim e de 800 dolari. Aici mi-au placut iguanele ce stateau ascunse in peretii de flori ce curgeau de pe ziduri. Am fost sfatuita de ghidul cu care eram sa nu ma apropii prea mult de flori pentru ca e posibil sa dau nas in nas cu o iguana.

A patra si ultima oprire a vasului a fost in Aruba, un loc impresionant cu o plaja de peste 10 km, cu nisip fin si o mare de culoarea turcoazului.

Vasul de croaziera in Marea Caraibelor

Cazarea a fost pe vasul GRANDEUR OF THE SEAS. Vasul este recent renovat. Are 11 punti, baruri, piscine, sala de teatru, sala de spectacole, sala de servit cina, sala de servit micul dejun, cazino, magazine, spa. A fost prima mea calatorie pe un vas si a meritat din plin. Cabina noastra era la puntea 8, la puntea 5 se servea masa de seara, la puntea 6 erau sala de teatru si sala de spectacole, la puntea 11 era piscina, pista de alergat, peretele de escaladat.

La etaj 4 erau magazinele. In permanenta pe vas se canta muzica si o muzica relaxanta sau de petrecere in stil latino. Intre etajele 4, 5, 6, 7, 8, era amenajata ca un loc de intalnire unde mereu se canta muzica live. Mancarea a fost extraordinara, servirea peste asteptarile mele. In fiecare seara era cate o petrecere mare pe vas. Intr-o seara a fost petrecere in alb si toata lumea trebuia sa vina imbracata in alb. In alta seara a fost petrecerea capitanului si am petrecut chiar cu capitanul vasului. In alta seara a fost seara de carnaval si a fost o nebunie. Daca nu vroiai sa stai la petrecere te duceai in alta parte cum ar fi la caraoche sau la concursuri de dans si bingo.

Ce am vizitat si activitati in croaziera din Marea Caraibelor

In Cartagena-Columbia am ales sa vizitez imprejurimile cu un autobuz. Am platit 25 dolari de persoana si a fost foarte frumos. Am vizitat un vechi fort,am mers pe stradute,am vizitat un magazin de bijuterii si mi-am delectat ochii cu smaralde.

In Bonaire am ales sa luam un taxi pe apa.Am platit 20 dolari de persoana pentru dus-intors. Taxiul ne-a dus intr-o minirezervatie protejata Klein-Bonaire unde am avut parte de o zi la snorkeling. O plaja numai pentru noi cu pasari exotice care vanau crabii ce ieseau din nisip, o zi in care am inotat in cea mai albastra apa, o zi cum nu a mai fost alta. Pe langa aceasta mica insula s-a format o bariera de corali si locul e renumit pentru snorkelink. Apa are o culoare de albastru deschis pana la bariera de corali si se inchide la culoare dupa bariera de corali. Am vazut multe specii de pesti si corali.

In Curacao am ales un tur al insulei cu un taxi particular si am incheiat ziua la plaja. Curacao e o insula mai dezvoltata decat celelalte, si aici am avut parte sa vad foarte multe soparle. Cea care mi-a placut mie era destul de mare si era albastra.

Aruba e mai comerciala. Aici am ales sa vizitam la pas insula si am descoperit locuri foarte frumoase, plaje lungi de 10 km, cactusi mari de 1m si jumatate si palmieri.

Impresii si ponturi despre croaziera din Marea Caraibelor

M-au impresionat foarte mult oamenii pe care i-am intalnit, locurile in care am fost si pe care le stiam numai de la televizor. In toate aceste locuri se vorbeste spaniola dar localnicii stiu si engleza. Pe vas am fost placut impresionata de tot ce era in jurul meu.Vaporul era ca o mica tara plutitoare unde se amestecasera o multime de natii. Erau foarte multi din Columbia, Panama, Ecuador, Costa Rica si Turcia.

M-a impresionat pana si instructajul de salvare pe care l-am primit in prima ora dupa ce m-am imbarcat pe vas. Toti pasagerii au participat la instructajul de salvare. Mi-a placut faptul ca la imbarcarea pe vas am primit atat eu cat si sotul meu cate o cartela cu o valoare de 300 dolari fiecare. Daca vroiam sa ii folosesc la cumparaturi, la finalul croazierei achitam suma pe care o cheltuisem. Daca nu cumparam nimic nu plateam nimic. Mi-au placut diminetile cand ma plimbam cu rolele pe puntea 11 si vedeam doar marea in jurul meu.

In primele zile de stat pe vas m-am obisnuit mai greu cu miscarea vasului. Miscarea se simte foarte putin iar daca nu sunt valuri mari aproape deloc. Cand stai pe tarm si privesti un vas asa mare ai impresia ca nici macar nu se clatina. Cand vasul acosta la tarm si noi ajungeam cu picioarele pe pamant senzatia de "clatinat" nu disparea. Senzatia de "clatinat" a disparut cam dupa o saptamana dupa ce am ajuns acasa. Acum imi pliseste senzatia aceea si ii duc dorul.

Sfaturi pentru cei care vor sa faca o croaziera in Marea Caraibelor

Recomand tuturor ca macar o singura data sa incerce o croaziera. Ai posibilitatea sa vezi multe locuri, sa cunosti multe persoane. Ai foarte multe posibilitati de distractie si nu trebuie sa platesti pentru a intra la ele. Erau momente cand nu mai stiam unde sa mergem pentru ca vroiam si dans, si karaoke, si tango, si spectacol, si bingo. Sunt si centre SPA pe vas si cine vrea masaj sau tratamente poate sa beneficieze de ele.

Ar mai fi lucruri de spus, dar pana la urma fiecare isi traieste povestea dupa propriul stil… Imi pare bine ca am avut ocazia sa retraiesc sentimentele acestui concediu, chiar si pentru cateva minute, pentru ca fiecare calatorie in care "ne reintoarcem", chiar si cu gandul ne invata aceeasi lectie: in concediu se traieste in prezent – ca sa ne putem hrani cu amintirile frumoase pana la urmatoarea escapada!

Acestea sunt cateva din motivele pentru care aleg sa fiu ghidul turistic al acestui loc, "functie" care ma trimite automat in concursul "Povestea vacantei mele". Numele meu este Badescu Margareta si aceasta este povestea pe care va recomand sa o votati!

Pozele mele din Croazierea in Marea Caraibelor

Casa Moşului

Realizat in colaborare cu: Casa Moşului

Pensiunea Casa Mosului din Cârţisoara situatã în imediata apropiere a centrului comunei, te întâmpinã cu ospitalitatea specificã zonei de munte. Oamenii pe care îi veţi întâlni aici, mâncarea şi bãuturile tradiţionale de cea mai bunã calitate precum şi condiţiile de cazare de 4 stele vor crea atmosfera de recreere, confort, linişte şi relaxare pe care le-aţi dorit.