Cât costă o vacanţă la munte în Arieşeni în 2016
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Staţiunea Arieşeni este o alegere excelentă pentru locuitorii din vestul, nordul şi centrul ţării, care doresc să se bucure de o vacanţă la munte aşa cum se cuvine. În inima Parcului Natural Munţii Apuseni se află o staţiune deosebită, cu trasee montane spre peşteri, cascade şi platouri cu privelişti incredibile, pe timp de vară, dar şi cu acces la pârtii de schi numai bune pentru o vacanţă de iarnă.

Descoperă România: 5 staţiuni în care să mergi la ski

Dacă vrei să te bucuri de o vacanţă desăvârşită la ski, nu mai trebuie să fugi din ţară! Poate ai fost mai degrabă tentat de înălţimea munţilor Slovaciei sau de frumuseţea pârtiilor din Austria, dar trebuie să ştii că şi România are multe de oferit în materie de pârtii de ski.

Tocmai de aceea am ales să continuăm seria noastră şi să descoperim 5 staţiuni montane din România pe care trebuie să schiezi sau să încerci alte sporturi de iarnă... după preferinţe! Laughing Desigur acestea nu sunt singurele staţiuni numai bune pentru ski aşa că aşteptăm şi sugestiile tale la final.

Schiaţi şi în Carpaţi: pârtii de schi din România
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Tocmai am găsit un articol pe natgo.ro, în genul căruia am intenţionat să scriu şi eu cu ceva timp în urmă, însă mi-am dat seama că este aproape imposibil. Pe scurt, un articol care să cuprindă toate pârtiile de schi din România. "Schiaţi şi în Carpaţi" este un articol care cuprinde o scurtă prezentare a celor mai importante pârtii de schi din România, însă eu, cu ajutorul vostru, mi-aş dori să o fac completă.

Aştept informaţii utile şi fotografii despre orice pârtie de schi din România, care apare sau nu în lista de mai jos!

5 cele mai ciudate obiective turistice din România
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Eu mă încadrez în categoria oamenilor cărora le place să călătorească oriunde... unde este alt aer decât în oraşul în care locuiesc sunt fericită. Aştept cu nerăbdare fiecare weekend să merg undeva... oriunde, în apropiere, mai departe, că-i munte, mare, deal, mănăstire, ruină, un oraş mic din Ungaria, Serbia, Bulgaria sau alţi vecini de-ai noştrii nu contează, important este să plec.

Una dintre minunile Apusenilor - Groapa ruginoasă - GALERIE FOTO

Cu toate vacanţele petrecute în zona Munţilor Apuseni, de când eram mică, e normal să fiu fascinată de zona asta (zic eu)... şi m-am făcut mare, m-am suit în maşină şi am plecat în explorare. Groapa ruginoasă este una dintre minunile de aici de care de abia aşteptam să vă povestesc Şi, aşa cum v-am anunţat, iată povestea!

Turist in Romania : cascada Varciorog din Arieseni - galerie foto
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Satui de canicula, ne-am decis ca in week-end sa evadam la munte si am ales zona Arieseni. Desi am facut un drum de 240 de km in 5 ore (evitati zona Varfuri deoarece drumul este in lucru!), am avut parte de un week-end perfect la munte!

In cele 2 zile cat am stat la munte am vizitat 3 locuri. Sambata ne-am rezervat-o unei drumetii pana la cascada Varciorog, despre care ne povestisera niste prieteni. A fost o drumetie de 5 ore (dus-intors) care ne-a placut foarte mult.