Cum sa te duci la mare in Romania cu doar 400 de lei

NEPTUN - Cea mai cocheta statiune de pe litoralul Romanesc

Timp de multi ani Neptunul a fost considerata cea mai frumoasa si cautata statiune de pe litoralul romanesc. Chiar daca in ultimul timp statiuni precum Mamaia, Costinesti sau Mangalia au fost modernizate, Neptunul ramane in continuare una dintre cele mai cochete statiuni de la malul Marii Negre.

Complexul carstic de la Ponoarele, judetul Mehedinti
DESCOPERĂ ROMÂNIA

In luna mai, luna in care in cadrul Facultatii de Geografie la care studiez se desfasoara aplicatiile de teren am parcurs un traseu destul de diversificat si plin de obiective de admirat dintre care unul de o speculozitate deosebita atat pentru turisti cat si pentru oamenii de stiinta a fost complexul carstic de la Ponoare, in judetul Mehedinti.

Bisericile de lemn din Maramures

Maramuresul este una dintre zonele de referinta turistica din Romania; datorita asezarii, a oamenilor si in special a traditiilor; numerosi turisti straini vin sa viziteze aceasta zona spectaculoasa. Iar adevarul e ca Maramuresul este un taram mirific; totul parca e diferit, e mai bun.

Am avut norocul sa pot sa vizitez Maramuresul in detaliu, sau cel putin cat de detaliat se putea in doua zile. Am vizitate sate, biserici de lemn, Cimitirul de la Sapanta, am vazut peisaje superbe, oameni prietenosi, costume populare colorate si trebuie sa recunosc ca m-as intoarce oricand acolo.

Baile Tusnad, o statiune minunata in inima Carpatilor
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Baile Tusnad, Harghita, Romania. Un loc unde am fost de nenumarate ori, insa de fiecare data revin cu o si mai mare placere, este un loc unde nu te poti plictisi daca esti un impatimit al drumetiilor si al muntelui. Desi multa lume nu concepe un sejur la munte in alt anotimp decat iarna, pentru mine vara este singurul sezon potrivit Tusnadului.

In ultimii 3 ani am vizitat de 4 ori aceasta statiune, de fiecare data ajungand cu trenul, mijlocul meu de transport preferat pentru deplasari in interiorul granitelor. Inainte de intrarea in statiune, din cauza locului de amplasare a micii localitati traiesti cu impresia ca muntele face loc trenului sa treaca in mod expres, pentru a-si relua apoi locul stabilit de milenii intregi.

Transfagarasan, un traseu spectaculos si cu multe obiective turistice
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Transfagarasanul este unul dintre cele mai celebre drumuri din Romania, si chiar si din Europa, datorita inaltimii la care a fost construit, a peisajelor superbe si a numeroaselor serpentine. Drumul este spectaculos pentru ca strabate muntii Fagaras, cei mai inalti munti de la noi din tara, astfel Transfagarasanul atinge o altitudine de 2042 de metri, fiind al doilea drum din Romania ca altitudine, dupa Transalpina.

Sa descoperim impreuna principalele obiective turistice de-a lungul Transfagarasanului.

Stana de Vale, un loc perfect pentru drumetii
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Am vizitat statiunea Stana de Vale in perioada 7-13 mai cu ocazia practicii de teren. Vizitarea obiectivelor turistice din zona a fost limitata din cauza vremii intrucat in 3 zile a plouat, Stana de Vale fiind recunoscuta ca polul ploilor din Romania.

Cu toate acestea am vizitat aproape tot ce era de vizitat in acest areal, Stana de Vale fiind o statiune care are resurse turistice dar sta prost la capitolul infrastructura. Frown

Orsova, un oras deosebit pe malul Dunarii
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Am fost in Orsova intr-o zi de mai in cadrul aplicatiei de la facultate. Am ajuns in oras dupa amiaza, principalul obiectiv in acea zi fiind plimbarea cu vaporasul pe Dunare pentru a admira defileul si obiectivele de pe malurile Dunarii urmand ca seara sa ne cazam in oras iar a doua zi sa ne continuam traseul spre Deva.

O destinatie pe ecranul tau : lacul Capra din muntii Fagaras

In fiecare saptamana iti aducem poze deosebite si frumoase din diferite locuri direct pe ecranul tau. A sosit randul pentru lacul Capra din muntii Fagaras.

Lacul Capra este un lac glaciar pe versantul de sud al masivului Fagaras, la 2230 m altitudine. De aici izvoraste paraul Capra, unul dintre izvoarele Argesului. Lacul Capra se afla in muntii Fagaras, la 45 de minute de cabana Balea. In apropierea lacului se gasesc doua monumente, in amintirea celor ce au pierit in avalanse. Frumusetea locului merita admirata, deci daca aveti drum in zona neaparat trebuie sa urcati pana la lac.

Romania surprinzatoare : 5 video-uri cu orasele noastre minunate (partea 3)
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Continuam cu alte 5 prezentari video din colectia de materiale video despre orasele din Romania : Piatra Neamt, Alba Iulia, Iasi, Bacau si Vaslui.

Speram ca va place selectia facuta, desi se gasesc foarte greu material video de calitate despre orasele din Romania. Asteptam cu drag si propunerile voastre.