Traseul Breaza - Cabana Urlea, un paradis al pasionatilor de pescuit
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Traseul Breaza (Brasov) - Cabana Urlea si retur. Am plecat la pescuit de pastravi in zona Sambata de Sus, dar am fost deceptionati de peisaj si faptul ca nu am putut sa gasim un loc pentru cort. La sfatul unui pompier, din zona, am plecat catre Breaza si am fost foarte incantati de peisaj. La confluenta a doua paraie este o zona intinsa, curata si foarte aproape de munte.

Sighisoara, singura cetate medievala locuita din Romania

Oraşul din România ce neapărat trebuie vizitat este SIGHIŞOARA. Fără modestie, aş putea spune că este ceva unic, ceva ce în altă parte nu găseşti. De la moştenirea istorică şi vechimea acestuia, până la străduţele ce parcă te fac să te reîntorci în timp, acest oraş este unul plin de mister şi fascinează pe orice vizitator. Cu drag aş sfătui pe orice persoană să viziteze singura cetate medievală locuită din România!

Manastirea Horaicioara, un loc din care nu-ti mai vine sa pleci
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Manastirea Horaicioara recent a devenit de sine statatoare, fiindca pana nu demult apartinea de Manastirea Horaita. Istoricul acestei manastiri se gaseste oriunde pe internet. Cine ajunge acolo sus, in deal, nu-i mai vine sa plece. Apoi daca tot ajunge cineva pana acolo sa nu plece pana cand nu bea apa de la Izvorul Tamaduirii.

Baile Herculane, o asezare de aproape doua milenii

Am ales sa povestesc despre obictivul turistic statiunea BAILE HERCULE din judetu Caras Severin. Statiunea este balneara speciala pentru tratamente BAILE HERCULANE – Zona istorică a staţiunii de pe malul Cernei primeşte o binemeritată schimbare la faţă. Lucrările de renovare au demarat deja la câteva dintre vechile hoteluri şi pavilioane, iar pentru partea de infrastructură de patrimoniu au fost alocaţi peste 1,5 milioane euro, sumă care va acoperi reabilitarea a două poduri şi a îndiguirii râului Cerna.

Monumente ale patrimoniului naţional din Băile Herculane vor fi restaurate în perioada următoare, printre care şi podul de piatră peste Cerna (a cărui construcţie a fost finalizată la mijlocul secolului al XIX-lea), podul de fontă, realizat în perioada 1900-1910 (unul dintre primele de acest gen din Europa) şi sistemul de îndiguire a Cernei, amenajat la începutul anilor 1800. Autorităţile au toate avizele şi autorizaţiile, iar finanţarea va fi asigurată de către Guvern.

Baile Felix, o statiune balneoclimaterica in care se reinvesteste
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Statiunea Baile Felix este situata in judetul Bihor, la o distanta de circa 9 KM de Oradea si la 22 KM de punctul de trecere a frontierei Bors. Statiunea are un climat continental moderat de ses, cu ierni blande si veri temperate cu influenta mediteraniana, ideala pentru turismul balnear. La dispozitia turistilor intreg anul, statiunea balneoclimaterica Baile Felix ofera conditii de relaxare, vacanta, odihna si recuperare. Sunt numeroase Pensiuni in Baile Felix, care dispune de o bogata baza de tratament, bai termale, stranduri .

Muzeul Popa din Tarpesti, cel mai mare muzeu personal din Romania

Am ales sa va povestesc despre cel mai mare Muzeu personal, numit "Neculai Popa", dupa numele celui care a adunat de-a lungul unei vieti, diferite obiecte, primite achizitionate sau create chiar de dansul, ajutat de sotia sa, Elena.

Acest muzeu este situat in localitatea Tarpesti, comuna Petricani, judetul Neamt, la doar 5 kilometri de Humulesti, unde a copilarit povestitorul Ion Creanga. Am vazut putine articole referitoare la acest loc deosebit. De aceea sunt convinsa ca e cel mai potrivit loc despre care va pot povesti, mai ales ca mi-a ramas in suflet frumusetea vorbelor simple, dar pline de intelepciune, ale creatorului Neculai Popa.

Salina Praid: "un loc de care am ramas profund dezamagita"
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Statiunea despre care voi povesti este cea de la Sovata. Am ales sa va povestesc despre ea deoarece ultima data cand am vizitat-o acum 2 ani am ramas profund dezamagita de ea. Am citit multe despre ea pe internet si am hotarat ca in urmatorul concediu sa mergem sa o vizitam, in special Salina
Praid care a fost intradevar superba.

Traseul pana la Varful Omu
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Este vorba despre Varful Omu , care este un loc de neuitat. Imi amintesc ca am fost pentru prima data acolo la varsta de 10 ani , insa nu am uitat nici pana acum peisajele vazute acolo. Este un loc incredibil pe care nu il voi uita niciodata. Cu toate ca traseul era lung, am reusit sa urc pana sus si va spun sincer ca am avut un sentiment unic cand m-am vazut in varful muntelui . Partea frumoasa este ca bucuria acumulata m-a facut ca ziua urmatoare sa nu ma deranjeze febra musculara.

Predeal, un loc prietenos si o atmosfera calda

As dori sa va povestesc despre Predeal. Este un loc unde mergem - eu si familia - frecvent, atat in sezon de vara cat si in cel de schi. Stiu ca este un loc cunoscut de multa lume, suprapopulat pe timpul sarbatorilor dar o parere in plus nu strica. Predealul merita vizitat in primul rand pentru frumusetea muntilor Romaniei, apoi pentru partiile sale, pentru aerul curat.