Evenimente în luna mai în judeţul Alba
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Luna mai aduce evenimente de factură culturală şi istorică în Alba Iulia. Pentru cei care iubesc arta, cultura, istoria şi sportul, o vizită în oraş în luna mai este perfectă, pentru că numărul mare de evenimente vor aduce ceva pentru fiecare.

Primăvara a sosit în Timişoara - galerie foto

A sosit pimăvara în Timişoara! Şi sincer în acest frumos oraş plin de parcuri acest lucru înseamnă că totul devine verde şi florile ne zâmbesc de peste tot.

Sincer mă săturasem de vremea mohorâtă şi mai ales de frig. Aşa că văzând cerul senin si temperatura de peste 15 grade din termometru, ne-a fost clar că vom face o plimbare prin centrul Timişoarei. Dar am luat şi aparatul foto ca să vă pot arăta şi vouă ce frumos este totul.

Evenimente în luna aprilie în judeţul Alba
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Luna aprilie aduce o serie de evenimente în oraşul Alba Iulia, perfecte pentru iubitorii de film, dar şi de istorie. Oraşul aduce astfel două momente cheie la final de aprilie, care fac o vizită în Alba Iulia perfectă pentru turişti de toate vârstele. Cele două evenimente sunt aproximativ suprapuse temporal, aşa că vă puteţi bucura de ambele.

5 idei pentru mini-vacanţa de Paşti în România

Anul acesta 1 mai şi sărbătorile de Paşti sunt apropiate aşa că s-a format o mini-vacanţă şi eu n-am de gând să o ratez! Oricum aveam ceva în plan de 1 mai, pentru că în fiecare an plec pe undeva prin ţară, pe mai aproape sau mai departe, în funcţie de câte zile am la dispoziţie. Cu mini-vacanţa în faţă, am început să caut locaţii fără să mă mai gândesc cât de departe sunt, ci mai degrabă să găsesc un loc unde am multe de făcut de 1 mai şi unde pot să petrec frumos sărbătorile cu prietenii! Am găsit câteva oferte şi am hotărât să le împart şi cu voi, pentru că ar fi păcat să le rataţi... şi poate mă ajutaţi şi pe mine să mă decid! Smile

Târgul de Paşti de la Sibiu
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Toate oraşele au târguri de Paşti, dar nu e niciunul ca cel de la Sibiu! Aici, Târgul de Paşti este abia la a 4-a ediţie, dar deja a devenit un eveniment bine cunoscut şi care atrage o mulţime de turişti în oraş. Dacă încă nu te-ai hotărât ce să faci în mini-vacanţa de Paşti... nu te mai gândi! Du-te la Sibiu!

Nu ştii ce să faci de Paşti? Hai la Sibiu!

Dacă tot am primit vacanţă prelungită de Paşti şi de 1 mai, m-am hotărât că nu trebuie să ratez ocazia de a face o mică excursie. M-am orientat spre ţara noastră, pentru a nu pierde prea mult timp pe drum, iar Târgul de Paşti şi toate atracţiile minunate din Sibiu m-au făcut să aleg această locaţie.

Buziaş, un cimitir cu amintiri a mii de bănăţeni
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Nu stiu cum arata orasul Buzias cu 25 de ani in urma, in perioada lui de glorie, dupa cum spun localnicii, insa mi-l amintesc cum arata prin 1998… unul dintre cele mai frumoase locuri din zona de vest a tarii, in care puteai sa-ti petreci o duminica! Hotelurile Buzias, Parc si Timis erau niste constructii impresionante pentru acele vremuri, pline de oameni fericiti, care veneau sa se relaxeze la strandul din Parcul Dendrologic sau la una din bazele de tratament din hoteluri.

Garda romană a Legiunii XIII Gemina va mărşălui la Alba Iulia

Eşti mâine după-amiază în Alba Iulia şi nu ţi-ai făcut program ? Atunci notează-ţi în agendă ora 17:30 şi Piaţa Cetăţii din Alba Iulia!

Vineri, 12 aprilie 2013, de la ora 17:30, Garda romană a Legiunii a XIII-a Gemina va mărșălui, pentru prima dată anul acesta, în Piața Cetății din Alba Iulia

Itinerariu de weekend în Valea Cernei - Cătunele Ineleţ şi Scărişoara
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Dupa ce în prima parte despre Valea Cernei, v-am descris itinerariul către Cascada Vânturătoarea şi Cheile Ţâsnei, doresc să vă dezvălui şi alte trasee care merită încercate.Smile