Descoperă Maramureşul: zona de ecoturism Mara-Cosău-Creasta Cocoşului
DESCOPERĂ ROMÂNIA

În vara acestui an, zona Mara-Cosău-Creasta Cocoşului din Maramureş a devenit oficial destinaţie de ecoturism, iar în luna octombrie, la Braşov, a primit distincţia oficială din partea Autorităţii Naţionale pentru Turism. Cu această ocazie, WWF-România (World Wide Fund for Nature România) a lansat website-ul oficial www.ecomaramures.com, care să reprezinte această frumoasă zonă mai departe.

Descoperă România: 5 lacuri naturale pe care trebuie să le vezi

România este cunoscută pentru peisajele sale surprinzătoare şi pentru diversitatea formelor de relief. Pierdute printre toate aceste minuni se ascund cele mai frumoase lacuri naturale. Cu toate că ţara noastră este pavată de un număr foarte mare de ochiuri de apă, câteva dintre ele sunt cu siguranţă de neratat pentru orice turist român... şi poate reuşim să aducem şi străini să le vadă!? Laughing

Descoperă România: 5 chei spectaculoase pe care merită să le parcurgi
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Atunci când ne alegem traseele pentru drumeţii, cel mai adesea ne orientăm după punctele pe care vrem să le vedem pe traseu... cel puţin aşa fac eu, mereu în căutare de trasee care duc la cascade, peşteri sau puncte de belvedere impresionante. Dacă vrei un traseu cu adevărat spectaculos, care este în sinea lui o atracţie turistică, dar şi o provocare pentru cei pasionaţi de plimbări luuungi în aer liber, atunci îţi propun 5 chei din România pe care merită să le parcurgi!

Vizită în Ţinutul Banatului Cehesc: Ravensca

Pun pariu că puţini dintre voi au auzit acest nume. Cu toate acestea, Ravensca este o destinaţie populară pentru turiştii străini. Cehii iubesc atât de mult micuţul sat din Munţii Almăjului încât există rute săptămânale din Brno.

Cazare în Sinaia: Hotel Marami 3*
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Hotelul Marami din Sinaia a fost locul unde m-am cazat pentru mini-vacanţa românească! Am rămas impresionată de ospitalitatea personalului, de curăţenie şi de frumuseţea locului, aşa că recomand acest hotel cu căldură tuturor celor care vor să petreacă o vacanţă în Sinaia.

Mini-vacanţă în România: Ce să faci câteva ore în Sibiu

Tot pe drumul de întoarcere de la Sinaia la Timişoara, am poposit pentru câteva ore la Sibiu. Cu prea puţin timp la dispoziţie, nu am reuşit să vizităm şi Muzeul Brukenthal şi Muzeul ASTRA, dar rămân pe listă pentru data viitoare. În schimb, m-am delectat cu o plimbare prin Piaţa Mare şi Piaţa Mică.

Mini-vacanţă în România: Abaţia de la Cârţa - comoara ascunsă lângă Sibiu
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Mini-vacanţa de la Sinaia nu se putea încheia decât cu o serie de opriri pe drumul înapoi spre Timişoara. În urmă cu ceva timp, am descoperit o poză cu Abaţia de la Cârţa şi, deşi nu mă fascinează obiectivele religioase în vacanţă, mănăstirea a avut ceva deosebit... aşa că a ajuns rapid pe locul 1 între must see chestii din România! Ca norocul că treceam pe lângă Sibiu şi că satul Cârţa se află la câteva minute de şoseaua ce leagă Braşovul de Sibiu (mai exact de la DN1, pe direcţia Făgăraş-Sibiu).

Mini-vacanţă în România: Ce să faci câteva ore în Braşov

Dis-de-dimineaţă la Sinaia, ne-am delectat cu frumoasele Castele Peleş şi Pelişor, aşa că după-amiaza celei de-a treia zile de mini-vacanţă a rămas liberă pentru o nouă excursie... şi am ales Braşovul! Pentru că aveam numai câteva ore la dispoziţie şi era una dintre puţinele zile adevărate de vară, am ales să vedem rapid Piaţa Sfatului, Biserica Neagră şi Strada Sforii, după care ne-am aşezat la o limonadă rece pe una dintre terasele aglomerate ale pieţei. Cool

Mini-vacanţă în România: Buşteni, Babele şi Sfinxul
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Dacă tot ajunsesem în Sinaia, în ziua a doua de mini-vacanţă, nu puteam rata o plimbare şi în celelate staţiuni de pe Valea Prahovei. M-am aşezat frumos la faimoasa coadă de maşini din Bucureşti, pe care o vedem ocazional la televizor, şi, după vreo oră de mers cu mai puţin de 5km/h, am reuşit să parcurgem un drum care, fără trafic, se parcurge în mod normal în nici 10 minute!