Zante Town – Veneția din Zakynthos
CONCEDIU LA MARE

Septembrie, luni! Prea dimineață și prea frig pentru un om care iubește căldura. Am ajuns în Kilini. Aveam impresia că toamna din România s-a cuibărit în autocarul nostru și a venit în vacanță în Grecia. Speram din toată inima să aibă rău de mare și să nu urce pe feribot. Am plecat spre Zakynthos iar cerul părea că se deschide. Undeva în depărtare se ivea și soarele. Strălucea leneș, semn că-i plac diminețile din insulele Greciei.

5 plaje pentru vacanţa ta de vară în Grecia

Vacanţa de vară se apropie cu paşi repezi. Dacă te pregăteşti pentru un sejur în Grecia, iată câteva plaje pe care merită să ajungi în acest an... fie că îţi petreci vacanţa cu familia şi eşti în căutare de linişte şi relaxare, fie că mergi cu prietenii şi vrei să te distrezi cât mai mult.

Vrăjită de insula Zakynthos!
CONCEDIU LA MARE

După o hoinăreală de colo colo prin Europa, am ajuns în sfârşit în locul care îmi mângâia retina de mult timp. Un loc în care visam să stau pur şi simplu şi să nu fac nimic, decât să contemplez albastrul mării şi nisipul alb, într-un contrast perfect: Insula Zakynthos.

Am plecat din Sibiu luni dimineaţă la ora 3 cu autocarul. Destinaţia... binemeritatul concediu. De câteva săptămâni aşteptam acest moment şi nu-mi doream decât un singur lucru, să stau pe plajă sub soarele Greciei şi să mă relaxez.

Concediu tonifiant si relaxant pe Insula Zakynthos
CONCEDIU LA MARE

Am revenit de putin timp de pe insula Zakynthos din Grecia, situata in Marea Ionica, insula care mai este supranumita si „Venetia Sudului” sau „Floarea Levantului” !

Pe insula Zakynthos bineinteles ca am profitat de soare si mai ales de apa fara egal a marii Ionice, cristalina, calda si turcoaz, inotand zilnic si bucurandu-ma de privelistea mirifica care ma inconjura, reusind in final sa revin in tara relaxata, tonica si plina de amintiri unice de neuitat!

Insula Zakynthos din Grecia - peisaje idilice, cultura, traditie si religie
CONCEDIU LA MARE

Destinatia despre care voi povesti este Grecia - Insula Zakynthos - Tsilivi. Se spune ca a fost insula preferata de Artemis si Apollo. Are peisajele idilice, plaje nisipoase, ape adanci, clare si albastre, pesterile de la malul marii, apusurile magice si climatul bland. Vei indragi Zakynthos pentru muzica, mediul ospitalier, atmosfera relaxata, cultura si traditiile de aici.

Insula Zakynthos este vestita pentru frumusetea plajelor sale largi si nisipoase si pentru broastele testoase Caretta, specie protejata de lege. Este insula cu vegetatie luxurianta, bogata, mai ales in zonele mai inalte de deal ale insulei, cu plantatii de maslini, citrice si paduri de pini. Este regiunea care a dezvoltat un puternic centru turistic, care atrage multi turisti din Europa.

O vacanta in Grecia in 24 de poze deosebite - galerie foto
CONCEDIU LA MARE

Daca v-ati intrebat vreodata cum arata paradisul, o varianta de raspuns, pentru cei care n-au cum sa plece prea departe de casa, ar fi: mergeti si vedeti plajele din Grecia. Insulele grecesti sunt cunoscute in toata lumea.

Un sejur in Grecia va ofera, in afara de relaxare si distractie, si lectii trainice de istorie si cultura. In timp ce va plimbati de la o plaja la alta, veti da peste ruine vechi de mii de ani.