O Bulgarie mai putin cunoscuta: Statiunea Ezerets
CONCEDIU LA MARE

Povestea este despre o Bulgarie mai putin cunoscuta, frumoasa, autentica si o imbinare interesanta intre modern (reprezentat de wireless internet unde nici nu te astepti) si arhaic, vechi, rustic, cum vreti sa-i spunetisi ma refer la drumuri prafuite, garduri din piatra, case, pensiuni si hoteluri la care constructia se opreste la un singur etaj.

Ce are zona asta frumos? Pai multe: liniste, o mare mai putin neagra si mai mult turcoaz, azur, albastra, clara, transparent de clara, cu plaje aerisite de turisti, putine si inguste, dar curate, cu nisip, nu cu gunoaie, cu stanci si poduri din piatra si cand te gandesti ca toate acestea sunt la doar aprox 20 km de granita de la Vama Veche. Si noi nu avem nevoie decat de buletin ca sa ajungem acolo.

O escapada plina de peripetii la Thessaloniki
CONCEDIU LA MARE

Aleg sa va povestesc despre Thessaloniki din Grecia, deoarece modul in care am ajuns aici a fost haios Smile.
S-a intamplat acum 5 ani si parca a fost ieri cand o colega de servici de-a mea m-a invitat sa mergem cu ea si sotul ei la Ruse –Bulgaria pentru a face niste aprovizionari de la Metro pentru copilul lor de 1 an si 8 luni. Normal ca am fost de acord, eu neiesind din tara pana in momentul acela si chiar imi doream. Zis si facut, si intr-o zi a lunii septembrie ne-am dus, am facut cumparaturile asa cum am vorbit, ne-am plimbat prin centru si apoi ne-am dus la un restaurant.

O vizită în Cinque Terre nu se încheie fără a face măcar o drumeție
CONCEDIU LA MARE

Uneori e bine să fii spontan și să nu lași ocaziile să treacă pe lângă tine, iar când "sora" mea de călătorii Mara a dat peste o reducere la bilete de avion de 30%, ne aflam într-o astfel de situație. Aveam o oră la dispoziție până la expirarea ofertei și nu știam ce să facem; aveam probleme cu timpul, fiind în an terminal, nu mai luasem niciodată o decizie atât de spontană privind călătoriile, dar nu puteam rezista tentației de a cumpăra bilete de 40 euro dus-întors către Milano.

Destinația în care visam să ajungem era de fapt Parcul Național Cinque Terre ( în care urma să ajungem dupa 2 zile în Milano), un loc impresionant, recent descoperit într-un blog de călătorii.

Un concediu foarte placut in insula Thassos, Grecia
CONCEDIU LA MARE

Insula Thassos, Grecia, este un colt de rai, cel mai mult m-au impresionat peisajere extraordinare si cat de limpede poate fi apa marii. Sunt foarte multe locuri in care trebuie neaparat sa ajungi daca mergi in Thassos, eu personal am fost o saptamana si ma informasem de pe internet de locurile interesante pe care sa le vad dar sincer nu mi-a ajuns timpul pentru a vizita tot ce imi propusesem.

O vacanta in statiunea Chrysi Ammoudia, insula Thassos

Sa va povestesc de vacanta de anul acesta din Paradisul salbatic si nelinistit numit Thassosstatiunea Chrysi Ammoudia. Spun nelinistit pentru ca erau atat de aglomerate plajele in special de turisti romani ca te simteai "acasa". Este o insula mai mult de familie am tras concluzia, multe familii cu copiii, tineri mai putin care veneau in gasca poate pentru ca nu prea are viata de noapte, nu sunt asa multe cluburi, discoteci, ca la noi pe litoral poate doar in Thasos capitala unde seara era ceva mai animat.

O vacanta nu tocmai perfecta la Pralia Katerini, Grecia
CONCEDIU LA MARE

M-a impresionat numarul mare de afaceri romanesti in statiune. Deja mult prea romanizata cu multe lipsuri si nesimtire. Furturi la gramaje si in plus asteptarea la masa tipic romaneasca. Preturile enorme dar si calitatea deplorabila a produselor. Aceleasi preparate care in romania stii ce servesti, acolo este cu totul altceva. Spre exemplu la ciorba de vacuta,de fapt este o apa cu carne de vita si 4 sau 5 cartofi,incolora si fara gust in genul supei de spital.

Un concediu pe insula de smarald, insula Corfu din Grecia

Destinatia din aceasta vara a fost: Grecia insula Corfu, in statiunea Acharavi. Cel mai mult m-au impresionat la acest loc peisajele, care au fost absolut superbe. Privelistea te fascineaza iar frumusetile naturii te rapesc la fiecare pas. Este piatra pretioasa a Greciei, nu degeaba i se spune "insula de smarald". Este locul unde legenda si mitul alcatuiesc un paradis.

Dubrovnik, o destinatie perfecta de vacanta
CONCEDIU LA MARE

Ne-am hotarat sa alegem ca destinatie de vacanta orasul Dubrovnik din Croatia pentru ca vroiam o vacanta la mare, dar si o locatie unde sa avem ce vizita – unde sa o facem pe turistii. Un mare plus a fost faptul ca in Orasul Vechi din Dubrovnik s-a filmat o parte din serialul Game of Thrones. Momentul in care am intrat cu salupa in portul vechi, precum Stannis Baratheon in King's Landing, a fost deliciul vacantei noastre. Si spre norocul nostru, nu am fost intampinati cu wildfireSmile

Benidorm, un loc perfect pentru un cuplu care tanjeste dupa intimitate si iubire

Spania....e destul sa rostesti acest cuvant si mintea ta deja zboara spre locuri insorite, palmieri, faleze lungi cat vezi cu ochii, intinse pe cele mai frumoase plaje din lume exact cum este cea a Benidormului, o oaza de liniste si relaxare neintalnita in viata cotidiana, sau distractie si agitatie multa, sau de ce nu, un loc perfect pentru un cuplu care tanjeste dupa intimitate si iubire.