Locuri pe care imi doresc sa le vad (partea 19)
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Fiecare dintre noi are o listă, mai scurtă sau lungă, cu acele destinaţii pe care dorim să le vizităm în viitor. Credem că e bine să ai o listă deoarece astfel te poţi ambiţiona să transformi fiecare dorinţă în realitate. Noi v-am provocat să ne povestiţi ce destinaţii aveţi pe lista voastră, şi mulţi aţi intrat în "jocul nostru". Laughing

Ne bucurăm că mulţi din prietenii noştri de pe Facebook ne-au dezvăluit TOP 5 cu destinaţiile lor de vacanţă. Continuăm cu partea a 19-a din colecţia noastră de WISH-LIST-uri trimise de voi cu încă 15 destinaţii de călătorii.Smile

4 lucruri pe care le-am învăţat în tri-city-breakul italian
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Ne doream o scurtă vacanţă şi în această toamnă, şi iniţial am ales Valencia. Dar până la urma destinaţia a fost aleasă pe baza costului biletelor de avion, şi astfel am ales să vizităm Italia. Biletul pentru Bologna/Forli ni s-a părut o alegere bună deoarece în cele 4 zile am fi apucat să vedem trei locuri frumoase : Bologna, Veneţia şi Florenţa. Dar nu a fost chiar aşa uşor!

La întoarcere pot să afirm ca a fost un concediu foarte frumos, lucru întărit şi de întrebarea Irinei când strângeam bagajele la întoarcere : "Tati, de ce trebuie sa plecăm?". Pentru mine a fost şi o experienţă de învăţare, din multe puncte de vedere!

Cu trenul prin Italia, scurt ghid pentru toată lumea
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Sincer am ajuns să mergem în octombrie în Italia, la Bologna, deoarece nu am mai găsit bilete ieftine la Valencia. Aşa că având zilele libere luate, am ales o destinaţie care ni s-a înscris în buget ... sau aşa credeam noi Undecided

Folosind logica "să găsim bilet de avion ieftin, că restul nu poate fi scump" şi după o documentare de jumătate de oră pe site-ul TrenItalia (Cfr-ul italienilor), am decis că vom face un concediu în care vom vizita BolognaFlorenţa şi Veneţia. Nu pot să zic că a fost dificil, doar că am avut multe surprize, unele bune, unele rele Laughing

Locuri pe care imi doresc sa le vad (partea 18)
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Ne bucurăm că mulţi din prietenii noştri de pe Facebook ne-au dezvăluit TOP 5 cu destinaţiile lor de vacanţă. Continuăm cu partea a 18-a din colecţia noastră de WISH-LIST-uri trimise de voi cu încă 14 destinaţii de călătorii.Smile

Concursul cu "poveşti despre vacanţe" a luat sfârşit!
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Am primit de la voi peste 100 de poveşti care ne-au trecut prin toate stările... ne-am distrat, am râs, am rămas impresionaţi, ne-am întristat, am glumit, am avut senzaţia că pe unii vă cunoaştem de o viaţă, alţii aţi reuşit efectiv să ne duceţi în concediu cu voi. Aţi fost peste 100 de oameni diferiţi, peste 100 de perspective diferite, peste 100 de turişti diferiţi, dar toţi aţi avut ceva în comun: aţi fost minunaţi!

Ne-a făcut plăcere această aventură, vă mulţumim tuturor pentru poveştile voastre şi vă dorim cât mai multe concedii de vis.

Voi povesti despre provincia Artena care m-a cucerit prin frumusetea ei
BUSOLA CĂLĂTORULUI

In aceasta vara am avut ocazia sa vizitez o particica din minunata Italie. Am fost fascinata de-a dreptul de toate frumusetile pe care aceasta le ofera si m-am intors acasa cu amintiri foarte placute, dar si cu regretul ca nu am vazut mai mult.

In acest articol nu voi vorbi insa despre obiectivele arhicunoscute despre care a auzit aproape toata lumea (de exemplu Colosseum-ul sau Fontana di Trevi), acele atractii turistice pe care le vedem pe orice ilustratie sau in fiecare ghid turistic. Nu, va voi povesti despre o anumita provincie numita Artena, aflata la aproximativ 100 km distanta de Roma, o comuna-cetate care pe mine m-a cucerit prin autenticitatea si frumusetea ei.

Un tur cu bicicleta de la izvoarele Dunarii pana la Viena
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Povestea mea nu se poate rezuma la un singur loc – ea se referă la un traseu care, cel puțin pentru mine, are sens doar ca un întreg și nu poate fi separat în părțile lui componente. S-a întâmplat vara asta și a fost pe departe cea mai palpitantă și memorabilă călătorie de până acum.

Ghidul nostru a fost Dunărea, pe care am urmat-o încă de la izvor (Donaueschingen, Germania) și până în maiestuasa capitală a Austriei, Viena. Am acompaniat marele fluviu pe biciclete, împreună cu prietenul meu Claudiu, pedalând în 11 zile cei peste 900 km.

Clasamentul articolelor inscrise in concursul "Povesteşte-ne despre vacanţa ta!"
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Etapa a 2-a a concursului nostru începe acum!

Până când juriul va decide câştigătorul marelui premiu, o cazare cu demipensiune la Casa Moşului, vrem să aflăm părerea voastră. Voi, cititorii, puteţi desemna articolul câştigător al premiului "Povestea publicului" şi să recompensaţi autorul acestuia cu un GPS Prestigio Roadscout 4150 cu harta completă a Europei.

Circuit pe ruta Serbia-Muntenegru-Croatia-Italia-Slovenia- Ungaria
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Am facut un tur prin Serbia - Muntenegru - Croatia - Italia - Slovenia - Ungaria in luna septembrie 2012. O vacanta de neuitat!
Toate tarile vizitate cu orasele si zonele sale sunt impresionant de frumoase, evident fiecare cu specificul sau si obiective diverse care dau un farmec aparte locului.

In Serbia am facut excursie pe Defilelul Dunarii - malul sarbesc (lacul de acumulare, Cazanele Mari si Mici) si am urmat drumul pe ruta Tekija-Mosna-Dobra-Golubac (Cetatea porumbelului)-Pozarevac cu destinatia Belgrad.
A urmat Muntenegru cu Durmitor Park si Marele Canion (al doilea ca marime dupa Grand Canion) si care pur si simplu iti taie respiratia prin peisajul oferit. Apoi a urmat capitala Podgorica si Cetinje. Impresionata am ramas si de cel mai sudic fiord din Europa si anume Fiordul Kotor.