La o poveste cu Marius Nedelcu, cântăreţ, manager şi un mare iubitor de călătorii
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Nu trebuie să dai foarte multe click-uri să afli despre Marius Nedelcu că este un împătimit al călătoriilor. Pe lângă renumitele ţări europene Olanda, GreciaTurcia, Franţa, Spania, Suedia, Norvegia sau Finlanda, acesta a vizitat şi numeroase oraşe din Rusiacâteva ţări arabe, a ajuns chiar şi pe continentul american, iar piese precum "Rain", "Obsession" sau "You" l-au pus şi pe câteva drumuri până în Asia

Când am discutat cu Marius am descoperit că poate povesti despre multe locuri vizitate pe îndelete... deci de un iubitor de călătorii.

O discuţie despre concediile în destinaţii exotice cu Diana Bulzan de la agenţia Travel Lounge din Timişoara
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Interesul românilor a crescut foarte mult în ultimii ani faţă de pachetele turistice oferite de agenţii, către destinaţii tot mai îndepărte de România. Cultura complet diferita de a noastră, tradiţiile, modul de viaţă, mâncarea, peisajele, apa mării sau nisipul alb sunt principalele motive pentru care românii aleg destinaţii precum Thailanda, Tanzania, Bali, Kenya, Maldive, Cuba, Bahamas, Jamaica sau Republica Dominicană.

Despre particularităţile concediilor în destinaţii exotice povestim cu Diana Bulzan, manager general la agenţia de turism Travel Lounge, din Timişoara.

Locuri pe care imi doresc sa le vad (partea 20)
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Fiecare dintre noi are o listă, mai scurtă sau lungă, cu acele destinaţii pe care dorim să le vizităm în viitor. Credem că e bine să ai o listă deoarece astfel te poţi ambiţiona să transformi fiecare dorinţă în realitate. Noi v-am provocat să ne povestiţi ce destinaţii aveţi pe lista voastră, şi mulţi aţi intrat în "jocul nostru". Laughing

Ne bucurăm că mulţi din prietenii noştri de pe Facebook ne-au dezvăluit TOP 5 cu destinaţiile lor de vacanţă. Continuăm cu partea a 20-a din colecţia noastră de WISH-LIST-uri trimise de voi cu încă 15 destinaţii de călătorii.Smile

Adrenalină în vacanţă : atracţii şi activităţi turistice periculoase - partea 2
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Dacă vi s-a părut interesantă prima partea a listei cu destinaţii turistice periculoase din lume, atunci vă dezvălui încă 6 astfel de locuri.

Fiecare loc are proprii fani, fiecare în căutarea unei vacanţe cu adrenalină. Bănuiesc că aţi observat că am evitat să acord un loc clar în top fiecărei destinaţii, deoarece cred că în funcţie de fiecare destinaţie poate fi clasificată diferit. Totuşi am lăsat la finalul listei locul pe care eu îl consider cel mai periculos, şi anume muntele Huashan din China Undecided

Adrenalină în vacanţă : atracţii şi activităţi turistice periculoase - partea 1
BUSOLA CĂLĂTORULUI

În ultima săptămână cred că am citit vreo 4 articole pe diferite bloguri internaţionale care prezentau destinaţii foarte apreciate şi căutate dar care erau clasificate ca fiind şi periculoase Tongue Out Acest lucru m-a surprins ... de ce te-ai duce în locuri periculoase în concediu ? Răspunsul e simplu : pentru adrenalină sau pentru că destinaţia e chiar deosebită!

Aşa că am alcătuit o listă cu 12 atracţii turistice din lume marcate ca fiind periculoase. M-am gândit că astfel pot ajuta pasionaţii de adrenalină, mister şi fantezie să ştie de existenţa lor, iar pentru cealaltă extremă să le ocolească.

Locuri pe care imi doresc sa le vad (partea 19)
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Ne bucurăm că mulţi din prietenii noştri de pe Facebook ne-au dezvăluit TOP 5 cu destinaţiile lor de vacanţă. Continuăm cu partea a 19-a din colecţia noastră de WISH-LIST-uri trimise de voi cu încă 15 destinaţii de călătorii.Smile

4 lucruri pe care le-am învăţat în tri-city-breakul italian
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Ne doream o scurtă vacanţă şi în această toamnă, şi iniţial am ales Valencia. Dar până la urma destinaţia a fost aleasă pe baza costului biletelor de avion, şi astfel am ales să vizităm Italia. Biletul pentru Bologna/Forli ni s-a părut o alegere bună deoarece în cele 4 zile am fi apucat să vedem trei locuri frumoase : Bologna, Veneţia şi Florenţa. Dar nu a fost chiar aşa uşor!

La întoarcere pot să afirm ca a fost un concediu foarte frumos, lucru întărit şi de întrebarea Irinei când strângeam bagajele la întoarcere : "Tati, de ce trebuie sa plecăm?". Pentru mine a fost şi o experienţă de învăţare, din multe puncte de vedere!

Cu trenul prin Italia, scurt ghid pentru toată lumea
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Sincer am ajuns să mergem în octombrie în Italia, la Bologna, deoarece nu am mai găsit bilete ieftine la Valencia. Aşa că având zilele libere luate, am ales o destinaţie care ni s-a înscris în buget ... sau aşa credeam noi Undecided

Folosind logica "să găsim bilet de avion ieftin, că restul nu poate fi scump" şi după o documentare de jumătate de oră pe site-ul TrenItalia (Cfr-ul italienilor), am decis că vom face un concediu în care vom vizita BolognaFlorenţa şi Veneţia. Nu pot să zic că a fost dificil, doar că am avut multe surprize, unele bune, unele rele Laughing

Locuri pe care imi doresc sa le vad (partea 18)
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Ne bucurăm că mulţi din prietenii noştri de pe Facebook ne-au dezvăluit TOP 5 cu destinaţiile lor de vacanţă. Continuăm cu partea a 18-a din colecţia noastră de WISH-LIST-uri trimise de voi cu încă 14 destinaţii de călătorii.Smile