CONCURS - din ce mare capitala europeana este poza?
BUSOLA CĂLĂTORULUI

La concursurile de pana acum am avut diferite poza de ghicit, de la orase pana la castele. A sosit randul sa avem o poza dintr-o biserica ... sau poate un muzeu ... sau poate o catedrala ... sau poate ...

Noi am uitat unde am imortalizat aceasta harta asa ca vrem sa ne spuneti voi numele orasului de unde este poza.

O zi la Gradina Zoologica din Viena - galerie foto
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Junioara mea Irina este o mare admiratoare a animalelor, de la cele mici si pana la cele marrrrriiii. Astfel ca toata familia am devenit mari fani ai gradinilor zoologice.

In septembrie 2011 am ajuns si la Gradina Zoologica din Viena, pe drumul de intoarcere de la mare din Croatia. Nu apucasem sa ma documentez foarte mult despre acest zoo, doar mi-am notat adresa si am sperat ca o gradina zoologica dintr-o mare capitala europeana va fi ceva deosebit. Nu pot sa spun ca am fost dezamagiti.

O vacanta in Bordeaux, Franta
ORAŞELE LUMII

Vara trecuta am fost invitat de un amic francez la resedinta lui de langa Bordeaux, invitatie pe care am acceptat-o cu placere fara a sta prea mult pe ganduri. In cateva zile eram deja pe aeroportul Otopeni gata de imbarcare pentru prima mea experienta pe pamant francez.

Istanbul, locul unde doua lumi se intalnesc

Imensa metropola a Turciei Istanbul este unul dintre cele mai fascinante orase din lume. Aici se intalnesc 2 continente, Europa si Asia; se intalnesc 2 stiluri de viata total diferite: unul occidental, modern si deschis, si unul oriental, conservator, plin de istorie si mult mai putin accesibil turistilor.

Istanbul, sau Constantinopol, este vechea capitala a Imperiului Otoman. Orasul se intinde pe de-a lungul stramtoarei Bosfor si este inconjurat de Marea Neagra si Marea Mediterana.

O destinatie pe ecranul tau : Australia
CONCEDIU LA MARE

In fiecare saptamana iti aducem poze deosebite si frumoase din diferite locuri direct pe ecranul tau. A sosit randul pentru pasarile Rainbow Lorikeet din Australia.

Pasarile Rainbow Lorikeet se gasesc "acasa" pe coasta de Nord-Est a Australiei. Acesti papagali sunt unici si usor de recunoscut datorita culorilor puternice si galagiei mari pe care o fac.

23 de imagini splendide din Tenerife - galerie foto
VACANŢE EXOTICE

Tenerife, cunoscuta si ca Insula Eternei Primaveri intrucat temperaturile nu prea coboara sub 20 de grade si nu trec de 30 de grade Celsius, este cea mai mare si cea mai populata dintre insulele din Arhipelagul Insulelor Canare. Astfel ca un sejur in Tenerife este foarte usor de organizat, avand in vedere ca este o destinatie "all season".

In aceasta galerie foto am adunat cateva poze prin care am incercat sa surprindem frumusetile acestei destinatii exotice, potrivita atat iubitorilor de mare cat si iubitorilor de munte.

Orsova, un oras deosebit pe malul Dunarii
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Am fost in Orsova intr-o zi de mai in cadrul aplicatiei de la facultate. Am ajuns in oras dupa amiaza, principalul obiectiv in acea zi fiind plimbarea cu vaporasul pe Dunare pentru a admira defileul si obiectivele de pe malurile Dunarii urmand ca seara sa ne cazam in oras iar a doua zi sa ne continuam traseul spre Deva.

10 motive pentru o vacanta in insula Rhodos
CONCEDIU LA MARE

Insula Rhodos este situata in sud-estul Greciei si este cea mai mare dintre Insulele Dodecanese. Are cel mai mare numar de zile insorite dintre toate insulele grecesti si este recunoscuta pentru ca sezonul turistic incepe inainte de luna aprilie si se termina undeva in noiembrie.

Nu am cum sa prezint pe scurt toate atractiile turistice din Rhodos sau activitatile de care te poti bucura, insa am incercat sa fac o mica lista cu 10 motive pentru o vacanta in insula Rhodos.

30 de poze cu principalele atractii turistice din Mexic - galerie foto
VACANŢE EXOTICE

Un loc al misterelor si leaganul celei mai avansate civilizatii din America Latina, Mexicul este una dintre cele mai mistice tari, sustinuta de ritualuri si traditii stravechi. Unic prin maniera de combinare a vechiului cu noul, Mexicul este o tara fascinanta si greu de incadrat intr-un tipar. Sunt locuri foarte luxoase, sunt tinuturi pline de istorie, dar sunt si mahalale pline de saracie.