Unde mergem în vacanţă în Croaţia? - galerie foto
CONCEDIU LA MARE

Croatia este un paradis usor accesibil, pentru ca se poate ajunge foarte simplu cu masina proprie din Romania, ofera o gama care poate satisface orice gust si nici nu este foarte scumpa, mai ales daca alegi sa-ti faci concediul in lunile iunie sau septembrie.

O excursie la Sibenik, Croatia - galerie foto

Sincer am dorit sa vizitez Sibenik dupa ce am citit despre catedrala Sf. Ioan despre care se spunea ca este foarte frumoasa. Astfel ca intr-o dupa-amiaza ne-am urcat in masina si 20 de minute mai tarziu eram in portul din Sibenik.

Eu am fost un pic dezamagit deoarece cred ca ma asteptam la ceva mare si simpunator, in carte totul fiind descris la superlativ despre acest orasel. Este un orasel mediu cu un centru istoric bine conservat dar care dupa parerea mea nici nu se compara cu Trogir.Tongue Out

O plimbare prin Tozeur: orasul-oaza de la poarta Saharei
VACANŢE EXOTICE

De cand am pasit pe taram tunisian, mi s-a intiparit in minte ideea ca oamenii astia-s extrem de norocosi, pentru simplul fapt ca s-au nascut aici. M-am indragostit de tara asta din prima clipa si inca ii invidiez localnicii pentru frumusetea cu care-si delecteaza privirea si sufletul, zi de zi. Rezonand cu lumea de acolo, m-am incarcat cu energia pe care mi-a transmis-o si i-am simtit aroma prin fiecare por. Apreciez un loc pentru emotiile pe care mi le ofera, iar Tozeur pot spune ca ocupa un loc pe podium.

Cu sute de mii de palmieri si alti arbori exotici, orasul - oaza Tozeur se intinde in sud-vestul Tunisiei, la scurta distanta de granita cu Algeria, acolo unde pustiul Saharei incepe sa se instaleze. Tozeur o fost punctul de oprire in excursia de 2 zile in Sahara tunisiana, orasul in care am petrecut una din cele mai frumoase nopti.

O destinatie pe ecranul tau : la "tara" in Romania
DESCOPERĂ ROMÂNIA

In fiecare saptamana iti aducem poze deosebite din diferite locuri frumoase direct pe ecranul tau. Acum a venit randul Romaniei.

Poreclita si "inima salbatica a Europei", Romania este o asezare absolut deosebita din toate punctele, bogata si incarcata pe fiecare fila a povestii ei adevarate. Atat la capitolul geografie, cat si la istorie, religie, demografie, sport sau armata, Romania este inzestrata, recunoscuta si apreciata in toata Europa. Zonele rurale arata ca desprinse din povestile cu zane, natura este vie si stralucitoare si totul este absolut natural.

Turist in Romania: Pestera Ghetarul de la Scarisoara - galerie foto
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Pestera Ghetarul de la Scarisoara este un loc care trebuie vazut de toti cei care sunt turisti in zona Arieseni. Este un loc de o frumusete deosebita si care confirma inca o data ca tara noastra este frumoasa.

Ghetarul de la Scarisoara este prima pestera din Romania declarata monument al naturii, in 1938. Pestera se afla la o altitudine de 1165 m, si are o lungime de peste 700 m si o diferenta de nivel de 105 m. Ceea ce este foarte important de retinut este ca pestera gazduieste cel mai mare bloc de gheata (ghetar) subteran din lume.

Turist in Romania : cascada Varciorog din Arieseni - galerie foto
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Satui de canicula, ne-am decis ca in week-end sa evadam la munte si am ales zona Arieseni. Desi am facut un drum de 240 de km in 5 ore (evitati zona Varfuri deoarece drumul este in lucru!), am avut parte de un week-end perfect la munte!

In cele 2 zile cat am stat la munte am vizitat 3 locuri. Sambata ne-am rezervat-o unei drumetii pana la cascada Varciorog, despre care ne povestisera niste prieteni. A fost o drumetie de 5 ore (dus-intors) care ne-a placut foarte mult.

Turist in Romania: Pestera Ursilor de la Chiscau - galerie foto
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Prima data am fost la Pestera Ursilor cred ca in liceu. Mi-au ramas amintiri foarte placute si imi propusesem de mult sa mai vizitez pestera inca o data. Si bine am facut!

Pestera Ursilor ramane dupa parerea mea un loc deosebit : o pestera unica si foarte bine amenajata. Dupa ce am vizitat cascada Varciorog si Pestera Ghetarului Scarisoara, ne-am incheiat week-end-ul la munte cu o vizita la Pestera Ursilor din Chiscau.

Carnavalul din Aalborg - o scena pentru toata lumea
ORAŞELE LUMII

Un lucru este sigur, iar acesta este ca danezii stiu sa se distreze.

Fara a face abatere de la regula mentionata anterior, carnavalul din Aalborg atrage anual zeci de mii de localnici si turisti dornici sa urmareasca celebra parada, dar si sa participe in parada publica alaturi de mii de alti petrecareti.

Ideea unui cetatean de a celebra venirea primaverii prin transformarea orasului intr-un teatru urias in care localnicii sa fie actorii, a luat amploare din 1982 transformandu-se intr-un carnaval comparabil cu cele de talie modiala.

O destinatie pe ecranul tau : plaja Navagio din Zakynthos, Grecia
CONCEDIU LA MARE

In fiecare saptamana iti aducem poze deosebite din diferite locuri frumoase direct pe ecranul tau. Acum a venit randul plajei Navagio din insula Zakynthos, Grecia.

Este una din cele mai appreciate si totodata exclusiviste plaje din Grecia, situata pe insula Zakynthos, cea de-a treia ca marime din insulele ionice. Plaja nu este accesibila decat cu vaporul, dar asta nu impedica mii de turisti sa se aventureze in acest colt ascuns de lume, pentru a se delecta macar cateva minute cu imaginea incredibila a stancilor uriase, a plajei cu nisip fin si a albastrului transparent al marii.