Roma este un muzeu în aer liber
ORAŞELE LUMII

Dupa ce ani la rând am acordat prioritate altor destinaţii, în mai 2012 a venit momentul să gust cireaşa de pe tort: ROMA! Toate fotografiile ce infăţişau Roma văzute vreodată conţineau detalii ce mă convingeau că Roma nu-mi va înşela aşteptările şi aşa a fost. Am sosit la Roma la început lunii mai, la primele ore ale dimineţii şi am fost întâmpinaţi ( eu şi logodnicul meu) de un soare primăvăratic ce învăluia oraşul etern într-o aură ambientală exact pe gustul meu.

Încă de la periferia oraşului m-am simţit în Roma ca în acel loc în care aş putea locui o viaţă întreagă fără să mă plictisesc, pentru că arhitectura şi coloritul citadelei mie asta mi-au exprimat: căldura, relaxare şi confort spiritual! Cu aceleaşi impresii am plecat după cele cinci zile minunate petrecute la Roma şi cu un mare 'of' în suflet, ştiind cât îmi va lipsi starea de bine indusă de armonia acestei destinaţii

Un city break in Londra
ORAŞELE LUMII

O sa incep prin a va spune ca anul acesta este al doilea an consecutiv cand ajung prin ANGLIA cu binecunoscuta ei frumoasa metropola LONDRA. Prima data am fost cu probleme medicale si in 3 zile nu am avut timp de vizitat, dar a doua oara am stat o saptamana si am fost la nunta cumnatei mele la inceputul lunii iunie si am avut timp si de vizitat.

Descoperind la pas frumusetea orasului Roma

Ma numesc Anca si vacanta despre care vreau sa va povestesc mi-am petrecut-o la Roma, unul dintre orasele cu cea mai bogata si fascinanta istorie din lume,care mai este considerat si capitala lumii sau la Citta Eterna (Orasul Etern).

Nu pot sa spun ca m-a impresiunat ceva in mod special ci ca m-a impresionat tot, deoarece pe unde mergeam era ceva care ma fascina mai mult decat ce vazusem anterior; de la ruinele Forumului, Colosseum-ul, basilicile, pana la fantanile si obeliscurile care impanzesc orasul !!! Tot te impresioneaza sau cel putin m-a impresionat pe mine!

Budapesta, un oras cu multe obiective turistice
ORAŞELE LUMII

Cel mai recent loc pe care l-am vizitat a fost Budapesta, un oras care ofera foarte multe obiective turistice si in care linistea domina pe toate stradutele. Este un oras cu foarte multe cladiri cu arhitecturi vechi si noi care se imbina foarte bine. Am plecat din Suceava la ora 21:00 si am ajuns in Budapesta la ora 09:30.

Roma, o capitala care trebuie vizitata

Intotdeauna am visat sa calatoresc... Am visat cu ochii deschisi sa ajung in locuri extraordinare, sa cunosc oameni noi, sa adun amintiri frumoase... din tara sau din strainatate. In tara am calatorit de cateva ori dar toata viata am visat sa vizitez ceva in afara tarii: Roma.

Roma a fost intotdeauna pentru mine idealul absolut, de neatins insa din cauza factorului material. Norocul mi-a indreptat pasii anul acesta (2012) spre prima mea destinatie in afara tarii, cea la care visasem demult: Roma. Bucuria mea la aflarea acestei vesti nu poate fi descrisa in cuvinte. Nu imi venea sa cred ca doar avand noroc voi reusi sa imi indeplinesc visul.

Barcelona, un oras care trebuie explorat la pas
ORAŞELE LUMII

Aleg orasul Barcelona. Acest oras este situat in nord estul Spaniei iar provincia la care este capitala este Catalunia.

M-a impresiona arhitectura orasului locurile frumoase. Am vizitat nu doar orasul ci si suburbiile si am ramas cu impresii foarte placute. Cel mai tare mi-a placut relieful (amplasarea orasului). Nu multe orase se pot mindri sa aiba plaje si munti. Clima este superba si fiecare zi era deosebita. Mi-a placut ca noaptea orasul nu doarme iar oamenii sunt foarte agreabili.

Ador Parisul, asta e concluzia la care am ajuns!
ORAŞELE LUMII

Ador Parisul, asta e concluzia la care am ajuns dupa ce l-am vizitat. Da, l-am vazut intr-o zi ploioasa si totusi a avut un farmec de nedescris. Sa te plimbi pe malul Senei si sa vezi picaturile cum se lovesc de luciul apei, in sunet de acordeoane si viori de la cafenelele ce se inalta gratioase de o parte si de alta a malului, este ceva de vis.

Apoi dupa ce te-ai saturat de plimbat sa te asezi la masa uneia dintre aceste cafenele si sa te bucuri de o cafea aburinda, scumpa ce-i drept dar absolut savuroasa si de binecunoscuta patiserie frantuzeasca abia scoasa din cuptor al carei gust si aroma iti persista in papilele gustative zile la rand, si toate astea in timp ce un compatriot iti canta la vioara "Zaraza".

O destinaţie pe ecranul tău : staţiunea Cala Pi din Mallorca
CONCEDIU LA MARE

În fiecare săptămână îţi aducem poze deosebite din diferite locuri frumoase direct pe ecranul tău. Acum a venit rândul pentru staţiunea Cala Pi din Mallorca.

Cala Pi este o staţiune într-un mic golf înconjurat de stânci din Mallorca, una dintre cele cinci insule baleare dintre Spania şi Africa de Nord. Este situată la aproximativ 40 km de Palma şi 17 km de orăşelul Llucmajor, localizat în partea de sud a insulei. Aproximativ 140 de metri de plajă cu nisip alb se învăluie în apa turcoaz a mării mediterane.

Concediu la un buget bun la Nisipurile de Aur
CONCEDIU LA MARE

Vara aceasta, bugetul mi-a permis o vacanta numai in apropierea Romaniei, si anume in Bulgaria. Am ales o vacanta in statiunea Nisipurile de Aur, pe litoralul Marii Negre, datorita faptului ca a fost destul de ieftin si aproape (eu sunt din Slobozia, iar drumul cu masina a durat vreo 3-4 ore, distanta fiind de aproximativ 300 de km) si pentru ca am vrut sa aflu daca si in ce fel difera aceasta statiune de partea romaneasca a litoralului. Mi-am petrecut vacanta alaturi de iubitul meu.