O plimbare prin curtea Mănăstirii Bârsana - galerie foto
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Am gândit itinerarul nostru de a doua zi astfel încât pe lângă câteva biserici de lemn din Maramureş să vizităm şi Mănăstirea Bârsana. Chiar dacă nu am să scriu foarte multe despre Mănăstirea Bârsana am decis să îi dedic un articol separat deoarece m-a impresionat foarte mult.

Viaţă de marinar, sau cum să îmbini utilul cu plăcutul
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Viaţa întreagă nu este decât o călătorie continuă care începe cu primii paşi. Trebuie să ne bucurăm de fiecare pas al acestei călătorii care ne poate purta în locuri îndepărtate şi care ne ajută să ne cunoaştem şi să ne înţelegem mai bine. Trebuie să păşim în viaţă cu ochii deschişi, să ne bucurăm de orice zi senină, dar să iubim şi ploaia, să privim cu drag la oamenii pe lângă care trecem zi de zi, să admirăm florile şi chiar să ne oprim să le mirosim, din când în când.

Noul an începe cu o escapadă la... munte!
DESCOPERĂ ROMÂNIA

După cum bine ştiţi în urmă cu ceva timp, participând la concursul "Povesteşte-ne despre vacanţă ta", am câştigat un sejur de 4 nopţi cu demipensiune la pensiunea "Casa Moşului" din Cârţişoara. A fost o surpriză plăcută dar şi un motiv de a evada pentru câteva zile într-un loc în care să mă relaxez, nu foarte departe de casă.

Pentru că sărbătorile de iarnă prefer să le petrec întotdeauna în familie, într-o atmosferă caldă, înconjurată de mirosul de cozonac cald şi vin fiert, în jurul unui brad atent decorat, am amânat această ieşire până în primul week-end al noului an. Şi bine am făcut pentru că 2013 a venit cu zăpadă, ingredientul necesar pentru orice vacanţă la munte. Smile

Sibiul împodobit de sarbătoare - galerie foto
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Trebuia neapărat să vedem Sibiul împodobit de sarbătoare, aşa că după multe mese festive cu ocazia Crăciunului am dat o fugă din Hunedoara până în Sibiu, 124 km, pentru clătirea ochilor în lumina beculeţelor şi pentru o plimbare pe centrul vechi al acestui frumos oraş.

Lectura de week-end: sfaturi de călătorii, Innsbruck şi câteva locuri "dulci"
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Fiind plecat de Sărbători nu am reuşit să urmăresc foarte atent blogurile de călătorii, aşa că săptămâna aceasta voi scrie doar despre 5 articole care, ce-i drept, mi-au plăcut foarte mult. Este o pură coincidenţă că două dintre articole au titlurile foarte asemănătoare Laughing. Consider că ambele sunt foarte utile celor care doresc să meargă într-o călătorie. Mi-am luat şi eu câteva notiţe Tongue Out.

Am găsit şi un blog nou plin de fotografii frumoase şi mi-am delectat ochii şi cu nişte poze cu magazinele cu ciocolată din Bruxelles. Dar să trecem la treabă.

Ce nu ştiai despre Egipt - galerie foto
VACANŢE EXOTICE

Egiptul se mândreşte cu una dintre cele mai vechi civilizaţii din lume, de aceea peste 40% din produsul intern burt este asigurat de turism.

Pe lângă scrierile, siturile arheologice şi construcţile care atestă acest lucru, Egiptul mai este ajutat şi de natură... este străbătut de cel mai lung fluviu din lume, găzduieşte o parte din deşertul Sahara, dar şi o parte din deşertul Libian, în care se găsesc numeroase oaze naturale, este mărginit de Marea Mediterană şi de cea Roşie, dar şi de pământurile sterpe ale Nubiei şi găzduieşte chiar şi o deltă.

Ciocoturismul: cele mai bune destinaţii pentru iubitorii de ciocolată
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Plimbări prin natură, drumeţii, statul la plajă sau excursiile - fiecare călător îşi doreşte un anume lucru, dar caţiva dintre ei au ceva în comun: le place ciocolata. De altfel, câţi dintre noi putem rezista aromelor sale? Călătoriile în căutare de ciocolată au devenit un tip de turism de sine stătător, cu festivaluri, muzee, spectacole specifice, tururi, vizite la fabrică şi magazine specializate în toată lumea.

Dacă aveţi o pasiune pentru dulciuri de ce să nu "glazuraţi" următoarea vacanţă cu nişte ciocolată? Iată unele dintre cele mai delectabile capitale ale ciocolatei care vă promit cele mai dulci desfătări.

Imperfect Lines - un film românesc de aventură pe schiuri
VACANŢE LA MUNTE

Chiar dacă trăim într-o epocă în care o cifră cu şase zerouri nu mai surprinde pe nimeni atunci când vine vorba de producţia unui film, trei români doresc să creeze acest lucru, printr-un calup de filme de aventură pe schiuri, care au surprins un public larg, atât din România, cât şi din străinătate. Nu au vânat niciun fel de loc cu zăpada proaspătă din Alaska, nu au escaladat nici pârtiile din Austria, Elveţia sau Italia, ci pur şi simplu s-au filmat în timp ce explorau câteva locuri ideale pentru schi din ţara noastră..

Am povestit un pic despre acest proiect original şi care mi-a plăcut de la început cu Ion Trandafir, unul dintre protagoniştii filmului "Imperfect Lines".

Locuri pe care imi doresc sa le vad (partea 23)
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Fiecare dintre noi are o listă, mai scurtă sau lungă, cu acele destinaţii pe care dorim să le vizităm în viitor. Credem că e bine să ai o listă deoarece astfel te poţi ambiţiona să transformi fiecare dorinţă în realitate. Noi v-am provocat să ne povestiţi ce destinaţii aveţi pe lista voastră, şi mulţi aţi intrat în "jocul nostru". Laughing

Ne bucurăm că mulţi din prietenii noştri de pe Facebook ne-au dezvăluit TOP 5 cu destinaţiile lor de vacanţă. Continuăm cu partea a 23-a din colecţia noastră de WISH-LIST-uri trimise de voi cu încă 10 destinaţii de călătorii.Smile