Parcul National Apuseni - Padis: "It's a must!"
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Parcul National Apuseni - un loc unic in Europa, locul in care fiecare persoana care a pasit a ramas impresionata si s-a indragostit pentru totdeuana de natura. Anul trecut in Padis ne-am intalnit cu un turist neamt care se plimba prin lume cu... bicicleta; l-am intrebat de unde a auzit de Padis, cum a ajuns el aici - nu e tocmai un loc pe care-l vezi de la sosea; el ne-a zis ca a fost intr-o croaziera unde a intrat in vorba cu niste unguri; le-a spus ca urmeaza sa vina in Romania iar acestia i-au zis ca neaparat sa viziteze Padisul, este u loc unic si renumit, "it's a must"! Am ramas foarte impresionata de promovarea pe care o faceau niste oameni dintr-o alta tara pentru Padis... Dragii mei, Padis e in Romania!

Pestera Ursilor, un loc unic

Nu pot spune ca am obiective turistice in Romania dar din ceea ce am vizitat am ramas placut impresionata de o pestera si aceea este: "Pestera Ursilor", din Chiscau, jud. Bihor.

Am ales sa vorbesc despre acest obiectiv deoarece mi-a placut enorm de mult dar si datorita faptului ca am trecut prin mai multe peripetii pana a ajunge acolo ,fapt pentru care imi voi aminti mereu de aceasta pestera si de toate cele prin care am trecut pana a ajunge la destinatia mult dorita...

Salina Turda, o oaza de sanatate
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Salina Turda este obiectivul turistic despre care doresc sa vorbeasc. Am descoperit aceasta minunatie cu prilejul unei vizite efectuate cu familia mea, iar la nici doua saptamani distanta am fost cu prietenii mei, pentru a le arata si lor acest obiectiv turistic important pentru romani dar si pentru straini.

Vacanta in statiunea Vatra Dornei

Am ales sa scriu despre Vatra Dornei, un oras foarte frumos din Nordul Moldovei si in acelasi o statiune importanta pe care ma bucur foarte mult ca am apucat sa o vizitez in decembrie 2011 . Situată în nordul României, într-o depresiune intramontană din Carpații Orientali – Depresiunea Dornelor – Vatra Dornei este o localitate turistică foarte căutată datorită apelor termale, peisajului, climei și facilităților de practicare a schiului. Orașul-stațiune este înconjurat de munți împăduriți: Munții Giumalău, Munții Bistrița, Munții Călimani, Munții Rodna, Munții Obcina Mestecăniș. Se practică alpinismul și sporturile de iarnă, iar localitatea este în același timp și o importantă stațiune balneară.

Predeal, un loc prietenos si o atmosfera calda
DESCOPERĂ ROMÂNIA

As dori sa va povestesc despre Predeal. Este un loc unde mergem - eu si familia - frecvent, atat in sezon de vara cat si in cel de schi. Stiu ca este un loc cunoscut de multa lume, suprapopulat pe timpul sarbatorilor dar o parere in plus nu strica. Predealul merita vizitat in primul rand pentru frumusetea muntilor Romaniei, apoi pentru partiile sale, pentru aerul curat.

Traseul pana la Varful Omu

Este vorba despre Varful Omu , care este un loc de neuitat. Imi amintesc ca am fost pentru prima data acolo la varsta de 10 ani , insa nu am uitat nici pana acum peisajele vazute acolo. Este un loc incredibil pe care nu il voi uita niciodata. Cu toate ca traseul era lung, am reusit sa urc pana sus si va spun sincer ca am avut un sentiment unic cand m-am vazut in varful muntelui . Partea frumoasa este ca bucuria acumulata m-a facut ca ziua urmatoare sa nu ma deranjeze febra musculara.

Salina Praid: "un loc de care am ramas profund dezamagita"
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Statiunea despre care voi povesti este cea de la Sovata. Am ales sa va povestesc despre ea deoarece ultima data cand am vizitat-o acum 2 ani am ramas profund dezamagita de ea. Am citit multe despre ea pe internet si am hotarat ca in urmatorul concediu sa mergem sa o vizitam, in special Salina
Praid care a fost intradevar superba.

Muzeul Popa din Tarpesti, cel mai mare muzeu personal din Romania
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Am ales sa va povestesc despre cel mai mare Muzeu personal, numit "Neculai Popa", dupa numele celui care a adunat de-a lungul unei vieti, diferite obiecte, primite achizitionate sau create chiar de dansul, ajutat de sotia sa, Elena.

Acest muzeu este situat in localitatea Tarpesti, comuna Petricani, judetul Neamt, la doar 5 kilometri de Humulesti, unde a copilarit povestitorul Ion Creanga. Am vazut putine articole referitoare la acest loc deosebit. De aceea sunt convinsa ca e cel mai potrivit loc despre care va pot povesti, mai ales ca mi-a ramas in suflet frumusetea vorbelor simple, dar pline de intelepciune, ale creatorului Neculai Popa.

Baile Felix, o statiune balneoclimaterica in care se reinvesteste
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Statiunea Baile Felix este situata in judetul Bihor, la o distanta de circa 9 KM de Oradea si la 22 KM de punctul de trecere a frontierei Bors. Statiunea are un climat continental moderat de ses, cu ierni blande si veri temperate cu influenta mediteraniana, ideala pentru turismul balnear. La dispozitia turistilor intreg anul, statiunea balneoclimaterica Baile Felix ofera conditii de relaxare, vacanta, odihna si recuperare. Sunt numeroase Pensiuni in Baile Felix, care dispune de o bogata baza de tratament, bai termale, stranduri .