8 atracţii turistice controversate - tu te-ai duce?
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Unii vorbesc despre a vedea realitatea aşa cum alţii vorbesc despre turism de prost gust. Judecata morală a destinaţiilor alese de fiecare nu este nicidecum uşoară şi poate nici n-ar trebui să o facem. Cu toate acestea, există câteva locuri pe harta turistică a lumii care ne fac să ne gândim dacă le putem numi cu adevărat "atracţii".

Cinci muzee din România unice în Europa
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Despre cum mi-am descoperit această pasiune pentru explorarea locurilor din România unice în Europa v-am povestit în articolul anterior despre Parcurile Naţionale din România, aşa că o să trec la partea cu muzeele.

Căutând diferite obiective turistice am descoperit că la capitolul muzee pot fără nicio problemă să fac unul sau chiar două articole separate. Nici prin gând nu-mi trecea că în România ar exista atât de multe muzee în care se pot admira obiecte care în alte părţi nu există.

Frumuseţile Moldovei în imagini, partea a doua - galerie foto
DESCOPERĂ ROMÂNIA

După cum am spus şi în primul articol cu titlul "Frumuseţile Moldovei" este foarte greu să faci un rezumat în imagini al unui teritoriu cu o istorie atât de complexă. Sunt mult prea multe lucruri de arătat, de spus şi de expus.

Plecând de la această premiză m-am gândit să fac şi o a doua parte şi câte mai sunt nevoie, ca să ajungem să cunoaştem măcar o parte din cele mai importante monumente, locuri şi obiective turistice din zona Moldovei.

Lectura de week-end: destinaţii apropiate, ideale de vizitat primăvara
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Pentru că primăvara este ca şi instalată în toate colţurile ţării, înseamnă că mai avem puţin până la linia de start care ne dă drumul serilor petrecute în natură, orelor de lenevit la soare, weekendurilor la munte, escapadelor de la sfârşit de săptămână etc.

Plecând de la această premiză, m-am gândit ca lectura de weekend din această săptămână să cuprindă recomandări de locuri ideale pentru această perioadă, de la diferiţi blogeri de turism din ţară.

După o scurtă trecere în revistă a blogurilor pe care le citesc, am găsit destul de multe subiecte care se învârt în jurul acestui subiect. Vă prezint câteva dintre ele...

Câteva idei de destinaţii din Europa perfecte pentru luna de miere
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Ţi-ai pregătit nunta şi eşti la capitolul cu dialogurile interminabile despre luna de miere? Atunci ai ajuns unde trebuie. Laughing Îţi dau câteva idei de destinaţii în funcţie de mai multe criterii... Este timpul să dispăreţi complet şi să vă relaxaţi pentru prima oară în calitate de soţ şi soţie, într-un loc cat mai deosebit.

Locuri pe care nu le putem vizita chiar dacă am vrea

Lumea este plină de locuri secrete şi misterioase, despre care fie nu ştim nimic, fie ştim de existenţa lor, dar nu le putem vizita. Pentru că tuturor ne place să citim şi să ne documentăm despre locuri oculte sau interzise, m-am gândit să vă prezint topul meu cu cele mai interesante astfel de locuri, imposibil de vizitat.

Catedrale spectaculoase din Europa, partea a doua - galerie foto
BUSOLA CĂLĂTORULUI

"Un morman de pietre încetează a fi un morman de pietre în momentul în care un singur om care îl contemplă vede în el imaginea unei catedrale", citat de Antonie de Saint-Exupery

Vrăjită de insula Zakynthos!
CONCEDIU LA MARE

După o hoinăreală de colo colo prin Europa, am ajuns în sfârşit în locul care îmi mângâia retina de mult timp. Un loc în care visam să stau pur şi simplu şi să nu fac nimic, decât să contemplez albastrul mării şi nisipul alb, într-un contrast perfect: Insula Zakynthos.

Am plecat din Sibiu luni dimineaţă la ora 3 cu autocarul. Destinaţia... binemeritatul concediu. De câteva săptămâni aşteptam acest moment şi nu-mi doream decât un singur lucru, să stau pe plajă sub soarele Greciei şi să mă relaxez.

Câteva sfaturi pentru o vacanţă reuşită în Kuala Lumpur
VACANŢE EXOTICE

Chiar de la primul contact, Kuala Lumpur ţi se prezintă ca un oraş ultra-modern ce te uimeşte din primele minute cu zgârâie-norii uriaşi, metroul suspendat, traficul infernal, umiditatea excesivă şi zecile de mii de turişti de toate naţiile care iau cu asalt străzile la orice oră din zi şi din noapte.