Palma de Mallorca - locul perfect pentru relaxare
ORAŞELE LUMII

Este Orasul (si insula) unde pot sa zic ca m-am simtit chiar EU . Este locul in care am simtit ca problemele si gandurile negative sunt lasate undeva departe, este locul unde am fost eu cu mine, unde m-am regasit cu totul, unde am facut tot ce mi-a placut si am gasit tot ce am dorit (posibilitati de a face baieintr-o apa cristalina ca in rai si pe o plaja nisipoasa , unde am gasit atractii turistice pe placul si sufletul meu , posibilitati de agrement de tip promenada de-a lungul marii unde am inchiriat biciclete).

Budapesta - un oras impresionant

Am fost acum o saptamana in Budapesta si desi a fost scurt, am ramas profund impresionata si cu dorinta de a vedea mai mult! Pensiunea unde am fost cazate de o liniste enervanta la un moment dat, dar trei zile cat am stat acolo a fost frumos si mai vrem sa mergem e foarte foarte foarte frumos ma bucur ca am avut ocazia sa vad si Budapesta!

Budapesta - orasul luminilor
ORAŞELE LUMII

Am ales să povestesc despre acest oraș, deoarece din punctul meu de vedere este cel mai frumos oraș pe care l-am vizitat eu până acum din Europa! Este orașul în care m-aș întoarce oricând. Este orașul unde nu ai timp să te plictisesti, iar pasiunea mea pentru clădiri vechi a fost satisfacută pe deplin.

Eu am denumit orașul BUDAPESTA orașul luminilor.

Paris - un city break de vis
ORAŞELE LUMII

Am fost in city brake in Paris si a fost de vis
Am ales sa povestesc despre acest oras pentru ca m-a impresionat puternic si cred ca este un must-see
Avem amintiri frumoase din acest oras si cred ca daca am mai avea ocazia, l-am vizita din nou.
Poate de aceasta data am zabovi mai mult
Nu am reusit sa vad castelul Versailles si daca am ocazia, nu as rata vizitarea acestuia

Viena - un loc impresionant
ORAŞELE LUMII

Pentru ca in primul rand este singurul oras din afara tarii in care am fost. pentru ca este fosta capitala a imperiului austro-ungar si si-a pastrat o mare parte din istorie. am fost placut impresionat de ce am vazut acolo si pt. ca l-as mai vizita daca as mai avea ocazia. recomand celor care vor sa viziteze o capitala europeana pentru ca nu vor regreta.

Etapa a doua a concursului "Câştigă un City Break la Budapesta"

Etapa a 2-a a concursului nostru "Câştigă un City Break la Budapesta" începe acum!

Până când juriul va decide câştigătorul marelui premiul oferit de partenerul nostru agenţia Turist Center, un City Break la Budapesta cu cazare cu mic-dejun la un hotel de trei stele, pentru două persoane, vrem să aflăm părerea voastră. În plus, cele mai bune fotografii vor fi premiate cu un aparat foto Canon PowerShot A2300, 16 MP.

CONCURS - Recunoaşte cele două oraşe compilate în fotografia din interiorul articolului!
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Ne-am gândit să-ţi facem o surpriză, iar împreună cu prietenii noştri de la Austrian Airlines am decis să să-ţi dăm o recompensă pentru toate orele pe care ţi le-ai petrecut privind diferite fotografii din întreaga lume!

Tot ce trebuie să faci este să priveşti foarte atent imaginea din interiorul articolului şi să recunoşti care sunt cele două oraşe compilate în fotografie!

Calendar de călător: ce evenimente te aşteaptă în luna mai  în Europa
BUSOLA CĂLĂTORULUI

Calendar de călător: ce evenimente te aşteaptă în luna mai în Europa

Primăvara şi vara sunt cele mai bune anotimpuri pentru o vacanţă, dar şi pentru evenimente în aer liber. Putem să începem să călătorim de pe acum, mai ales că multe ţări din Europa ne aşteaptă cu o mulţime de evenimente în luna mai. Sunt atât de multe încât nu vei ştii pe care să-l alegi. Însă, dacă îţi iei o vacanţă într-una din ţările europene în luna mai, trebuie sa ştii că ai multe de văzut şi de făcut. Iată cele mai importante evenimente din luna mai!

Calendar de călător: ce evenimente te aşteaptă în luna mai pe mapamond
BUSOLA CĂLĂTORULUI

O dată cu venirea primăverii, întreaga lume se trezeşte la viaţă şi în cazul mapamondului se trezeşte şi în materie de evenimente. Întreaga planetă descoperă o mulţime de locuri, lucruri şi oameni de sărbătorit, astfel încât, din luna mai, să se poată spună că întâmpină sezonul cald aşa cum se cuvine. Dacă mai punem la socoteală şi o mini-vacanţă într-o ţară străină, de pe alt continent decât cel european, sunt şanse foarte mari să găsim una dintre evenimentele următoare: