Barcelona - regina tuturor oraselor
ORAŞELE LUMII

Cred ca aceasta este cea mai ușoara decizie luata vreodată, pentru ca as putea sa va vorbesc despre foarte multe orașe frumoase. Dar dacă trebuie sa aleg doar unul, atunci cu siguranța voi alege sa va povestesc un pic despre acel oraș care după părerea mea este o regina a tuturor celorlalte orașe, Regina Barcelona. Toată lumea cunoaște faptul ca Barcelona este capitala Cataloniei, o comunitate autonomă din nord-estul Spaniei.

Barcelona - orasul in care gasesti tot ce-ti poti dori

Am avut ocazia sa ajung in Spania acum 2-3 ani . Atunci am vizitat Madridul, intr-o perioada de 2-3 zile, in august, in zilele cele mai calduroase din an, in mare fuga, avida sa vizitez cat mai multe locatii, parcuri, strazi, piete, sa simt viata spaniolilor. In alte cateva zile am vazut pe fuga Toledo, Segovia, Avilla, Las Rosas, Villallba, orasele aproape de Madrid. Mi-a placut tot ce am vazut, trebuia repetata experienta.

Paris - un oras in care nu te poti plictisi
ORAŞELE LUMII

De ce sa povestesc despre Paris? Cum de ce? Pentru ca imi dorisem de mica sa-l vizitez, pentru ca este absolut fabulos, un adevarat muzeu in aer liber, pentru ca este un furnicar de turisti care misuna de colo-colo cu zambete largi pe chip, incantati de ceea ce vad... Pentru arhitectura somptuoasa, pentru amabilitatea localnicilor, pentru gradinile superbe, pentru arta, pentru cultura... Intr-un cuvant: pentru ca merita!

Londra - cel mai frumos oras

Londra, prima mea vacanta si singura in afara tarii Impresionant oras, o cultura si un oras pastrat intr`un mod impecabil imbinand vechiul cu modernul. Am locuit intr`o zona ( Highbury and Islington ) unde toate casele erau din caramida o vedere impresionanta si un parc imens in zona. Am avut bilet dus-intors pe o perioada de 4 zile, insa a fost indeajuns incat sa vizitez tot ce mi-am propus, am colindat de dimineata pana seara am avut timp si de shopping.

Roma - cetatea eterna
ORAŞELE LUMII

Roma a fost ca o zi de soare in plina iarna. Am ales acest oras pentru ca a reprezentat o evadare din ritmul cotidinian si innorat al Bucurestiului catre verdele crud din luna ianuarie din Roma. In Roma am redescoperit primavara in plina iarna, ritmul de viata meditarenean, pasnic si vesel si placerea oboselii de a merge pe jos, dupa o zi de vizitat. Roma a fost o redescoperire culturala si o imbinare hedonista a placerii culinare cu cea intelectuala.

Cracovia - un oras deosebit

Este un oras deosebit!!Am fost surprinsa de numarul mare de biserci,de agitatia continua,de celebra piata centrala Rynek!!sunt foarte bine conservate cartierele din orasul vechi :Kazimierzul și Castelul Wawel.In orasul vechi se afla cateva mii de monumente istorice si doua milioane de opere de arta!!!

Istanbul - orasul care mi-a adus cea mai mare bucurie
ORAŞELE LUMII

Este orasul care mi-a adus cea mai mare bucurie din viata. Pe avion, dupa ce am decolat, sotul meu s-a ridicat si vorbit ceva cu o stewardesa. Initial m-am gandit ca ii este rau, pentru ca era destul de stresat de ceea ce urma. In momentul cand domnisoara respectiva m-a adus masa mi-a zis "Congratulations!". Pe moment nu am realizat decat ca aveam o cutiuta rosie langa mancare si m-am gandit ca este un suvenir. Cand am deschis am vazut un inel finut de aur alb iar sotul meu, brusc, s-a inseninat la fata si s-a asezat langa scaunul meu si m-a cerut de sotie. Sincer va spun ca eram bulversata mai ales de privirile tuturor care erau atintite asupra noastra. Dupa ce am acceptat am fost aplaudati. A fost ceva extraordinar, la care nici nu as fi visat.

Barcelona - un oras care te cheama mereu inapoi

Este un oras care te cheama mereu,mereu,inapoi! este minunat!Un oras al personalitatilor artistice, cu multe muzee,parcuri, cu oameni minunati, catalanii mereu mandri de originea lor si iubitori de aceste locuri, femei elegante si barbati chipesi!

Un oras plin de istorie,de arta, un oras care a renascut din mandria catalana!

Milano - un oras pentru toate gusturile
ORAŞELE LUMII

Nu are rost sa povestesc despre minunatiile Italiei, despre eleganta si ineditul specifice orasului Milano, pentru ca toate acestea se afla la un click distanta. Am sa va povestesc insa de ce pentru noi acest oras a devenit atat de special. Milano a fost primul oras pe care l-am vizitat impreuna cu iubitul meu. Pentru el a fost primul zbor cu avionul, pentru mine, prima excursie pe care am organizat-o de la cap la coada. A fost primul Paste pe care l-am petrecut departe de casa, un prim pas spre un sir lung de experiente felurite.
Nu exista bucurie mai mare decat cea pe care o simtim atunci cand plecam in necunoscut, cand descoperim frumusetile naturii si complexitatea culturala in cele mai mici detalii, uneori chiar din intamplare.