Mini-vacanţă în România: Sinaia şi minunile sale regale
DESCOPERĂ ROMÂNIA

În weekendul prelungit de Sf. Maria am avut parte de o mini-vacanţă românească. Am ales ca destinaţie Sinaia şi bineînţeles, ca orice turist pasionat, şi locurile din împrejurimi. În 4 zile cu soare am reuşit să văd Sinaia, Buşteni, Braşov, Cârţa şi Sibiu şi să mă bucur de relaxare! Pentru că nu mai fusesem la Sinaia de când eram mică, am fost puţin reticentă, dar mi-a trecut repede! Laughing

Mini-vacanţă în România: Buşteni, Babele şi Sfinxul

Dacă tot ajunsesem în Sinaia, în ziua a doua de mini-vacanţă, nu puteam rata o plimbare şi în celelate staţiuni de pe Valea Prahovei. M-am aşezat frumos la faimoasa coadă de maşini din Bucureşti, pe care o vedem ocazional la televizor, şi, după vreo oră de mers cu mai puţin de 5km/h, am reuşit să parcurgem un drum care, fără trafic, se parcurge în mod normal în nici 10 minute!

Mini-vacanţă în România: Ce să faci câteva ore în Braşov
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Dis-de-dimineaţă la Sinaia, ne-am delectat cu frumoasele Castele Peleş şi Pelişor, aşa că după-amiaza celei de-a treia zile de mini-vacanţă a rămas liberă pentru o nouă excursie... şi am ales Braşovul! Pentru că aveam numai câteva ore la dispoziţie şi era una dintre puţinele zile adevărate de vară, am ales să vedem rapid Piaţa Sfatului, Biserica Neagră şi Strada Sforii, după care ne-am aşezat la o limonadă rece pe una dintre terasele aglomerate ale pieţei. Cool

Mini-vacanţă în România: Abaţia de la Cârţa - comoara ascunsă lângă Sibiu

Mini-vacanţa de la Sinaia nu se putea încheia decât cu o serie de opriri pe drumul înapoi spre Timişoara. În urmă cu ceva timp, am descoperit o poză cu Abaţia de la Cârţa şi, deşi nu mă fascinează obiectivele religioase în vacanţă, mănăstirea a avut ceva deosebit... aşa că a ajuns rapid pe locul 1 între must see chestii din România! Ca norocul că treceam pe lângă Sibiu şi că satul Cârţa se află la câteva minute de şoseaua ce leagă Braşovul de Sibiu (mai exact de la DN1, pe direcţia Făgăraş-Sibiu).

Mini-vacanţă în România: Ce să faci câteva ore în Sibiu
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Tot pe drumul de întoarcere de la Sinaia la Timişoara, am poposit pentru câteva ore la Sibiu. Cu prea puţin timp la dispoziţie, nu am reuşit să vizităm şi Muzeul Brukenthal şi Muzeul ASTRA, dar rămân pe listă pentru data viitoare. În schimb, m-am delectat cu o plimbare prin Piaţa Mare şi Piaţa Mică.

Cazare în Sinaia: Hotel Marami 3*

Hotelul Marami din Sinaia a fost locul unde m-am cazat pentru mini-vacanţa românească! Am rămas impresionată de ospitalitatea personalului, de curăţenie şi de frumuseţea locului, aşa că recomand acest hotel cu căldură tuturor celor care vor să petreacă o vacanţă în Sinaia.

Atracţii Cheile Nerei: Cascada Beuşniţa - galerie foto
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Aflat la doar 2 ore distanţă de Timişoara, Parcul Naţional Cheile Nerei-Beuşniţa este un loc de o frumuseţe deosebită care trebuie vizitat. În luna Mai am făcut o vizită în două week-end-uri diferite la Cascada Beuşniţa şi de fiecare dată spectacolul naturii a fost încântător. Cascada Beuşniţa mi-a plăcut de la prima vedere, întregul traseu până la ea fiind perfect.

Atracţii Cheile Nerei: Cascada Bigăr - galerie foto

De când a fost numită cea mai frumoasă cascadă din lume de către cei de la The World Geography, Cascada Bigăr a devenit un must see pentru toată lumea care vizitează Cheile Nerei. Ca tot românul, am adăugat și eu Cascada Bigăr pe lista mea de obiective de vizitat în România. După ce am bifat Cascada Beușnița și Lacul Ochiul Beiului am vizitat și eu această frumusețe a zonei.

Atracţii Cheile Nerei: Lacul Ochiul Beiului - galerie foto
DESCOPERĂ ROMÂNIA

Lacul Ochiul Beiului este o altă atracţie importantă din Parcul Naţional Cheile Nerei - Beuşniţa, alături de Cascada Beuşniţa şi Cascada Bigăr. Acest lac de un albastru absolut uimitor te va fermeca din prima clipă. Întreaga imagine este parcă desprinsă din poveste, cu un podeţ care pare magic. Cel puţin nouă aşa ni s-a părut acest frumos lac, şi cea mai încântată persoană a fost junioara mea Irina.